“Best sushi in town”

Keukens: Sushi, Japans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Bezorgen, Reserveringen
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een vrijdag avond. Bijzondere inrichting, erg huiselijk. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Goed georganiseerd, op een scherm is te zien hoe lang het duurt voordat je bestelling uitgeserveerd wordt.

Datum van bezoek: april 2018

16 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben hier zeer lekker gegeten. Zeer verrassende sushi's geproefd!
Het is niet goedkoop, maar als je graag sushi eet, moet je zeker eens een bezoekje brengen aan dit restaurant! Onze kerstavond was in ieder geval geslaagd!

Datum van bezoek: december 2017
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ordinaire aankleding maar wij hebben hier heerlijk gegeten. Heel verse vis, goed gekookte rijst en heel heel veel keus. Het enige wat ik hoop dat ze veranderen zijn de sauzen bij de sushi. De spicy saus gaat vervelen en overheerst bijvoorbeeld de coquille en teriyaki vind ik gewoon zonde bij de sushi. Maar ondanks dat super lekker en echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben we hier geluncht en ze hadden echt heerlijke sushi en erg vriendelijke bediening!!! Heerlijk geluncht. Zeker aan te raden

Datum van bezoek: december 2017
13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekkere sushi. Wordt vers klaargemaakt. Aan de dure kant voor Vietnam, maar is de moeite waard!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Ichiba Sushi Restaurant bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Ichiba Sushi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!