Google
vanaf US$ 26,00
vanaf US$ 29,00
vanaf US$ 13,47
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een redelijk indrukwekkende middag gehad met veel ( soms eenzijdige)informatie over de oorlog. Alles was ruim van opzet en duidelijk. Ook buiten staan het nodige oorlogstuig opgesteld. En voor de toegangsprijs hoef je het niet te laten.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Even stil van al die Indrukwekkende foto’s.
Dit hoort bij de geschiedenis van dit land, moeite wArd om hier tijd voor vrij te maken.

Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg tof museum, met indrukwekkende foto’s. Was helemaal ontdaan toen ik het museum uit liep! Over de gevolgen van Agent Orange en de hoe de Amerikanen om gingen met gevangenen. Vreselijk.

Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Van jongs af aan ben ik al gefascineerd door oorlogstuig. (Ben wel een pacifist) De keuze was snel gemaakt om het War Remnants Museum te bezoeken. De toegangsprijs is niet enorm en je bent er een paar uur mee bezig. De hoeveelheid voertuigen, wapens en uitrusting is prima in orde. Goed onderhouden spullen en mooi uitgestald. Wat ons fascineerde was de enorme hoeveelheden aangrijpende foto’s en verhalen die tijdens de oorlog zijn genomen. Heel indrukwekkend hoe sommige zaken in beeld zijn gebracht. In de nasleep van de oorlog zijn er nog veel slachtoffers gemaakt door onder andere Agent Orange. Tot op de dag van vandaag. Heftig.

Het is prima te doen met kleine kinderen echter zorg wel dat ze niet alles zien er zitten behoorlijk confronterende en gruwelijke foto’s tussen.

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder leerzaam en confronterend. Veel foto’s van en informatie over de rol van de US gedurende de Vietnamoorlog.