12 mei 2016 beoordeeld

De cocktails die je kunt bestellen, zijn prima. Mooi uitzicht op de stad, wij hadden ook een live band toen we er wat dronken (we zaten op de bovenste verdieping). Ook was er WiFi beschikbaar (gratis).

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Caravelle S, Executive Assistant Manager - Food & Beverage van Caravelle Saigon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2016

Dear Nils H,

Thank you for sharing your positive feedback following your recent visit to Saigon Saigon Bar. Yes, our authentic bar is the perfect location for an evening beverage whilst enjoying the live band and taking in the views of Ho Chi Minh city. We look forward to welcoming you again soon.

Juan Costa Ribas (Mr.)
Executive Assistant Manager - Food & Beverage

10 april 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel met uitermate vriendelijke staf, mooie grote schone kamers, veel faciliteiten en voorzieningen perfect gelegen in het hart van Ho Chi Minh City. Prima zwembad met bar en personeel om te serveren en handdoeken uit te delen.

Kamertip: Kies een kamer op een zo hoog mogelijk gelegen verdieping. De Opera kamers bieden een mooie prijs / prestatie verhouding
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
CaravelleSaigon, Director Of Rooms van Caravelle Saigon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Dear Sander E,

Thank you for sharing you nice feedback. Your endorsement of our hotel, customer service and location is such a positive reinforcement of our team’s goals. We look forward to seeing you again soon.

Michael Robinson
Director Of Rooms

15 maart 2015 beoordeeld

Meerdere malen in het Caravelle verbleven (zakelijk).
Locatie en service meer dan uitstekend.

Aandachtspunten zijn wat mij betreft de gehorigheid (luchtcirculatiesysteem zorgt voor een constante zoem/ruis en er is behoorlijk wat geluid van buiten de kamer omdat het hotel wordt gerenoveerd) en de prijs / kwaliteit verhouding (voor de huidige prijzen moet alles perfect zijn).

Derhalve 4 sterren en de titel "goed maar niet perfect".

• Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
Bryce S, Director of Rooms van Caravelle Saigon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2015

Beste Peter B ,

Dank u voor de tijd neemt om uw opmerkingen na uw recente verblijf met ons te delen . We zijn erg blij dat je gevonden onze locatie en de service uitstekend , maar we zouden graag onze excuses uit te breiden voor het ongemak dat u ervaring heeft met betrekking tot het geluid van buiten .

We zijn verheugd om te delen met u eens dat we een verfrissing programma in de komende maanden waarin ook een volledige modernisering van alle kamers zal aanvangen . Voor de kamer opknappen , hebben we gepland voor een betere geluidsisolatie in de 2-jarige algemene renovatieproject .

Ik wens je een veilige reis voortgezet in 2015 en kijken ernaar uit om je weer te zien .

vriendelijke groeten

Bryce Seator
Director of Rooms

1 december 2012 beoordeeld

Centraal gelegen in Saigon.

Dit is het beste hotel waar we in lange tijd verbleven hebben: sublieme service, fantastisch onbijt, lekker eten…

En vergeet zeker niet iets te gaan drinken tijdens het happy hour in de Saigon bar...

• Verbleef: november 2012, reisde met een partner
5 augustus 2012 beoordeeld

Een fantastisch hotel met een hoog gekwalificeerde staf. Echt een aanrader om te boeken in HCMC. In dit hotel ben je echt de gast en de staf zal er alles aan doen om jouw vakantie tot een groot feest te maken. Wij zijn als gezin met 4 oudere kinderen ervaren reizigers maar deze service hebben we niet eerder meegemaakt in welk 5sterren hotel dan ook over de wereld.
Het was als afsluiting van onze 3 weekse reis door Vietnam EEN FEEST!

Kamertip: kies voor een signature de luxe kamer dan kan je gebruik maken van de signature lounge. Hier is dan ook het ontbijt en happy hour. Lange broek voor heren wel vereist.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met familie