New World Saigon Hotel(Ho Chi Minhstad)
  • Zwembad
Hotel Nikko Saigon(Ho Chi Minhstad)
  • Gratis parkeren
Hotel Majestic Saigon(Ho Chi Minhstad)
Trip.com
  • Zwembad
Silverland Yen Hotel(Ho Chi Minhstad)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

• Gratis parkeren
Sanouva Saigon Hotel(Ho Chi Minhstad)
  • Inclusief ontbijt
Duc Vuong Hotel(Ho Chi Minhstad)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Grand Hotel Saigon(Ho Chi Minhstad)
  • Inclusief ontbijt
The Reverie Saigon(Ho Chi Minhstad)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 284 per nacht.

28 augustus 2017 beoordeeld

Centraal gelegen hotel in de buurt van het oude centrum van Ho Chi Minhstad (Saigon), in de buurt van talloze restaurants, bars en winkels. Tegenover het hotel ligt een van de stadsparken, waar gratis fitness toestellen staan.
De kamer in het hotel was de minst leuke van de 5 hotels waarin we logeerden. De badkamer was zeer klein, smoezelig tapijt op de grond, vuile zeteltjes in de kamer, ...
Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, waardoor het de moeite loont om een reeds gerenoveerde kamer te vragen (wisten wij niet). Gelukkig hadden we nog een venster in de kamer (wat niet altijd het geval bleek te zijn).
Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en had voor elk wat wils. Dit werd geserveerd in het restaurant op de 9de verdieping, waar eveneens een buitenterrasje was en van waar je een prachtig uitzicht op de stad hebt.
Het personeel was beleefd, maar niet de vriendelijkheid die we in de andere hotels gewoon waren.
Vanwege de uitstekende ligging en uitgebreid ontbijtbuffet, toch nog een gemiddelde score.

Kamertip: Vraag naar een gerenoveerde kamer.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We eindigden hier onze rondreis door Vietnam. Het hotel is zeer goed gelegen op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Wij hadden blijkbaar geluk want kamer 816 was blijkbaar opgeknapt en gemoderniseerd. Alles was aanwezig safe ,airco, percolator. Het koelkastje werkt maar heeft tijd nodig om te koelen. Geen vriesvakje. De kamer lag aan de achterkant van het hotel en daar ligt ook de grote uitgangsstraat van de stad. Daar eens doorlopen moet je s avonds zeker een.keertje doen. Je hoort dan ook de muziek op je kamer maar dat stoorde ons niet. Het personeel is erg vriendelijk en we kregen onmiddellijk een plannetje waarop de receptionist aanduidde waar de belangrijkste zaken te vinden waren.
Het ontbijt is zeer volledig. Vis, vlees, groenten, rijst ,noedels ,soepen, fruit omeletten, zeer ruime keuze.
Tegenover het hotel ligt een park waar in het weekend een soort beurs werd gehouden. Studenten spreken je er ook aan.om hun Engels te oefenen.

In het park vind je een complex waar er zowel kleerwinkeltjes als een uitgebreide foodmarket en een supermarkt zijn.
De verkopers zijn er minder opdringerig dan in de oude markt en het is er minder warm.Ook de eetkraampjes zijn erg verzorgd en je kan er lekker en goedkoop eten.
Om 12 u moet je bij het uitschenken van de kamer maar je kan je bagage er achter slot achterlaten.
Airco kan je niet laten draaien als je de sleutel uit je kamer mee naar buiten neemt dus het duurt een tijdje voor je kamer een aangename temperatuur heeft en dat is jammer.
Het was het eerste hotel in Vietnam waar we ons paspoort moesten afgeven tijdens ons verblijf. Daar voelde ik mij wat ongemakkelijk bij.
Als je zegt dat je je paspoort nodig hebt om een bromfiets te kunnen huren krijg je blijkbaar je paspoort mee. Dat lieten we ons door landgenoten vertellen . Die vonden hun kamer dan weer iets minder en verouderd dus ik denk dat wij het geluk hadden om in een vernieuwde te mogen verblijven.
Alles bij mekaar tevreden over dit hotel zijn ligging en ook zeker het ontbijt en het vriendelijk personeel

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, behulpzaam personeel (wijzen je op zakkenrollers als je naar buiten gaat) en goede ligging. De kamer was lekker ruim, met uitzicht op airco's van andere hotels. Ontbijt-buffet goed te doen. We konden tijdens een regenbui paraplu's lenen van het hotel. Top service!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk hotel, mooie kamers, vriendelijk en meedenkend personeel. Herrie van buiten is echt niet fijn.
Helaas in te druk gebied waar het moeilijk is om iets te ondernemen. Voor gezin met kinderen niet zo geschikt.
Omgeving te druk en lastig te voet begaanbaar, enorme herrie aan de voorkant die in het hotel doordringt.
En een mega ontbijt buffet, dat is super goed.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in backpackers area. Behoorlijk verschil in grootte van de kamers en ook de ligging maakt een verschil. De kamers aan de voorkant hebben een beter uitzicht, maar zijn erg gehorig. Er zit geen dubbelglas in, dus van 's avonds tot 's ochtends heel vroeg (vanaf 5:30) veel straatgeluiden. Vooral in de ochtend doen ze ochtengymnastiek in het park met geluidsversterkung, waardoor je al vroeg uit je bed gebonkt wordt. Tip voor het hotel: zet dubbelglas in.