27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We eindigden hier onze rondreis door Vietnam. Het hotel is zeer goed gelegen op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Wij hadden blijkbaar geluk want kamer 816 was blijkbaar opgeknapt en gemoderniseerd. Alles was aanwezig safe ,airco, percolator. Het koelkastje werkt maar heeft tijd nodig om te koelen. Geen vriesvakje. De kamer lag aan de achterkant van het hotel en daar ligt ook de grote uitgangsstraat van de stad. Daar eens doorlopen moet je s avonds zeker een.keertje doen. Je hoort dan ook de muziek op je kamer maar dat stoorde ons niet. Het personeel is erg vriendelijk en we kregen onmiddellijk een plannetje waarop de receptionist aanduidde waar de belangrijkste zaken te vinden waren.
Het ontbijt is zeer volledig. Vis, vlees, groenten, rijst ,noedels ,soepen, fruit omeletten, zeer ruime keuze.
Tegenover het hotel ligt een park waar in het weekend een soort beurs werd gehouden. Studenten spreken je er ook aan.om hun Engels te oefenen.

In het park vind je een complex waar er zowel kleerwinkeltjes als een uitgebreide foodmarket en een supermarkt zijn.
De verkopers zijn er minder opdringerig dan in de oude markt en het is er minder warm.Ook de eetkraampjes zijn erg verzorgd en je kan er lekker en goedkoop eten.
Om 12 u moet je bij het uitschenken van de kamer maar je kan je bagage er achter slot achterlaten.
Airco kan je niet laten draaien als je de sleutel uit je kamer mee naar buiten neemt dus het duurt een tijdje voor je kamer een aangename temperatuur heeft en dat is jammer.
Het was het eerste hotel in Vietnam waar we ons paspoort moesten afgeven tijdens ons verblijf. Daar voelde ik mij wat ongemakkelijk bij.
Als je zegt dat je je paspoort nodig hebt om een bromfiets te kunnen huren krijg je blijkbaar je paspoort mee. Dat lieten we ons door landgenoten vertellen . Die vonden hun kamer dan weer iets minder en verouderd dus ik denk dat wij het geluk hadden om in een vernieuwde te mogen verblijven.
Alles bij mekaar tevreden over dit hotel zijn ligging en ook zeker het ontbijt en het vriendelijk personeel

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, behulpzaam personeel (wijzen je op zakkenrollers als je naar buiten gaat) en goede ligging. De kamer was lekker ruim, met uitzicht op airco's van andere hotels. Ontbijt-buffet goed te doen. We konden tijdens een regenbui paraplu's lenen van het hotel. Top service!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk hotel, mooie kamers, vriendelijk en meedenkend personeel. Herrie van buiten is echt niet fijn.
Helaas in te druk gebied waar het moeilijk is om iets te ondernemen. Voor gezin met kinderen niet zo geschikt.
Omgeving te druk en lastig te voet begaanbaar, enorme herrie aan de voorkant die in het hotel doordringt.
En een mega ontbijt buffet, dat is super goed.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in backpackers area. Behoorlijk verschil in grootte van de kamers en ook de ligging maakt een verschil. De kamers aan de voorkant hebben een beter uitzicht, maar zijn erg gehorig. Er zit geen dubbelglas in, dus van 's avonds tot 's ochtends heel vroeg (vanaf 5:30) veel straatgeluiden. Vooral in de ochtend doen ze ochtengymnastiek in het park met geluidsversterkung, waardoor je al vroeg uit je bed gebonkt wordt. Tip voor het hotel: zet dubbelglas in.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Vriendelijk personeel. Ligging is super. Je loopt de hoek om en je zit midden in het uitgaans/weggedeelte van de stad. Heel veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Het ontbijt is super geregeld. Echt een aanrader!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner