“Prima maar luid”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Liberty Hotel Saigon Parkview
Beoordeeld als nr. 111 van 466 hotels in Ho Chi Minhstad
29 maart 2017 beoordeeld

Prima hotel, mooie centrale ligging, ruime kamers, zeer ruim ontbijt, vriendelijke receptie, behulpzaam personeel. Maar om 5 uur in de ochtend begint de ochtendgymnastiek in het park tegenover het hotel. Dus pech als je aan de voorkant slaapt.

Kamertip: Vraag om een kamer aan achterzijde.
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Nguyen_T_Bang_Huyen, General Manager van Liberty Hotel Saigon Parkview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2017

Dear Wilbert360,

We thank you for taking the time to share your experience with us.
We are glad to know that you have enjoyed your stay and you were satisfied by our level of care and attention.

Schrijf een beoordeling

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk midden in saigon. parkje voor de deur. Ontbijt is oké . Zoals overal in Vietnam vriendelijke mensen . Badkamer kan opgeknapt worden maar voldoet. Airco sputterde soms maar deed het wel
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

Dear Luc V,

26 februari 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel, grote propere kamer, zeer goed uitgebreid ontbijt (Vietnamees en Westers), vriendelijke receptie. Ze houden wel je paspoort bij tot je vertrekt, maar dan ben je ook zeker dat het veilig is, wij hadden er geen moeite mee.
Ligging is heel goed: je kan vlot wandelen tot de Ben Thanh markt of de Notre Dame. Vlakbij is een bushalte van de bus n°1 naar Cholon (5000 VND), zeker aan te raden! Ook andere bussen passeren er, ideaal dus.
Enige minpuntje: het personeel bij het ontbijt is helemaal niet vriendelijk, spijtig want al de rest was prima!

Kamertip: vraag een kamer aan de zijkant, daar is wat minder lawaai
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner

Dear Guest,

Hope you safely reach back home.
We thank you for taking the time to share your experience with us.
Providing outstanding services in a comfortable place is the ultimate goal of all hotel collaborators. We shall inform our team on your positive review.
Looking forward to welcome you back soon in HoChiMinh City.

1 december 2016 beoordeeld

Grote kamer met prima bed. Volop keus bij het ontbijt. Bij de receptie houden ze in eerste instantie je paspoort. (willen dit bij zich houden, maar daar hebben wij geen goed gevoel bij, dus aangegeven dat we ze terug wilden. Hadden ze duidelijker over moeten zijn, of borg of je paspoort daar laten ivm vermissing/stelen van artikelen) Vloerbedekking erg smoezelig. Gelukkig lagen er soort plastic pantoffeltjes. Neem geen massage in dit hotel. Je krijgt een wazig broekje aan. Kamertjes zijn klein en vies. Lijkt of deze kamertjes ook voor andere doeleinden gebruikt worden. Dames zien er niet uit als massage dames!

Kamertip: kamer aan achterkant vragen.
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Nguyen_T_Bang_Huyen, General Manager van Liberty Hotel Saigon Parkview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear Linda2508,

Thanks for the feedback on your recent stay. It is quite disappointing to learn that your stay was not very successful. Please accept my sincere apology for a negative experience.

We appreciate your comments and will for sure work on to improve our service. Hope you are well when back your lovely country.

2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was voor vietnamese begrippen te laat voor het ontbijt. 9:15. En ze waren de tafels al aan het dekken voor de lunch. Met moeite kon ik nog een omelet krijgen de kok moest worden geroepen en was flink chagrijnig.
Het personeel wilde mijn liever kwijt en ik werd dan ook verzocht op te schieten met mijn ontbijt. Daar ging mij rustige ontbijt.

Ze bleven ook bij het binnen komen met elkaar praten en deden geen stap opzij om je er door te laten.

Er liepen op mijn kamer kakkerlakken op mijn bed op de tafel .
Er hing een vieze geur op de kamer van het riool.

ik had een ruime kamer met een balkon met een groot raam aan de voorkant van de straat gelegen.

Helaas veel lawaai van de straat hoor je door in de kamer. dat toeteren van de scooters en auto bussen.het praten van de mensen op straat.

De fitnessruimte deed de machine voor de benen het niet. De airco was stuk in de fitness ruimte. Het was ook gelegen op de massage afdeling. Waar de masseuse er met zeer korte rokjes rond liepen . Ik denk dat hier waarschijnlijk andere massages werden aan geboden.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
Nguyen_T_Bang_Huyen, General Manager van Liberty Hotel Saigon Parkview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

31 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel viel iets tegen. Kapotte tapijten, rokende mensen op de gang. De kamer was ruim en gelukkig aan de achterzijde. Onze vrienden, die aan de straatkant slipene, hadden veel problemen met t lawaai van straat. De kmaer had bijzonder weinig licht. Aan een kant van t dubbele bed geen tafel of nachtkastje.....geen lampje, we hebben zelf de kamer verbouwd. Badkamer was niet schoon, schimmelrandjes bij het bad. Bij de waterkoker vonden wij geen koffie en theezakjes. Dat hebben we een keer gevraagd en ontvangen,maar daarna nooit meer. Ligging is goed, maar niet echt een fijn hotel. Personeel zeer gebrekkig in t Engels.

Kamertip: In ieder geval aan de achterzijde proberen.
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Nguyen_T_Bang_Huyen, General Manager van Liberty Hotel Saigon Parkview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016

Dear Guest,

Hope you safely reach back home. We thank you for taking the time to share your experience with us.
Please accept our sincerest apology for any trouble or inconvenience you get and we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better.

24 oktober 2016 beoordeeld

Kamers waren op zich prima maar ambiance niet geweldig. We werden daarnaast niet in dit hotel geplaatst waar we volgens onze reisbescheiden zouden verblijven maar in een hotel met een gelijkend naam. Wel blijkbaar van dezelfde firma.
Uitzicht was mooi over Ho Chi Minh.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ho Chi Minhstad bekeken
op 0.1 km afstand
Liberty Hotel Saigon Greenview
Liberty Hotel Saigon Greenview
nr. 109 van 466 in Ho Chi Minhstad
Blue Diamond Hotel
nr. 87 van 466 in Ho Chi Minhstad
769 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Liberty Hotel Saigon Parkview geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Liberty Hotel Saigon Parkview

Adres: 265 Pham Ngu Lao Street District 1, Ho Chi Minhstad 70000, Vietnam (Voorheen Que Huong Liberty 4 Hotel)
Locatie: Vietnam > Ho Chi Minhstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 47 spahotel in Ho Chi Minhstad
Nr. 49 zakenhotel in Ho Chi Minhstad
Prijsklasse: € 27 - € 81 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Liberty Hotel Saigon Parkview 3*
Aantal kamers: 89
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Agoda, Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Ctrip TA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Liberty Hotel Saigon Parkview met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Que Huong Liberty 4

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?