Silverland Yen Hotel(Ho Chi Minhstad)
Gratis annuleren tot 21/07
  • Inclusief ontbijt
Hotel Nikko Saigon(Ho Chi Minhstad)
  • Gratis parkeren
New World Saigon Hotel(Ho Chi Minhstad)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Duc Vuong Hotel(Ho Chi Minhstad)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 24 per nacht.

Hotel Majestic Saigon(Ho Chi Minhstad)
  • Zwembad
Grand Hotel Saigon(Ho Chi Minhstad)
  • Inclusief ontbijt
The Reverie Saigon(Ho Chi Minhstad)
Gratis annuleren tot 28/07
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was voor vietnamese begrippen te laat voor het ontbijt. 9:15. En ze waren de tafels al aan het dekken voor de lunch. Met moeite kon ik nog een omelet krijgen de kok moest worden geroepen en was flink chagrijnig.
Het personeel wilde mijn liever kwijt en ik werd dan ook verzocht op te schieten met mijn ontbijt. Daar ging mij rustige ontbijt.

Ze bleven ook bij het binnen komen met elkaar praten en deden geen stap opzij om je er door te laten.

Er liepen op mijn kamer kakkerlakken op mijn bed op de tafel .
Er hing een vieze geur op de kamer van het riool.

ik had een ruime kamer met een balkon met een groot raam aan de voorkant van de straat gelegen.

Helaas veel lawaai van de straat hoor je door in de kamer. dat toeteren van de scooters en auto bussen.het praten van de mensen op straat.

De fitnessruimte deed de machine voor de benen het niet. De airco was stuk in de fitness ruimte. Het was ook gelegen op de massage afdeling. Waar de masseuse er met zeer korte rokjes rond liepen . Ik denk dat hier waarschijnlijk andere massages werden aan geboden.

Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Nguyen_T_Bang_Huyen, General Manager van Liberty Hotel Saigon Parkview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Dear Guest,

Thanks for the feedback on your recent stay. It is quite disappointing to learn that your stay was not very successful. Please accept my sincere apology for a negative experience.

We appreciate your comments and will for sure work on to improve our service. Hope you are well when back your lovely country.

Providing outstanding services in a comfortable place is the ultimate goal of all hotel collaborators.

Looking forward to welcome you back soon in in Ho Chi Minh City.

31 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel viel iets tegen. Kapotte tapijten, rokende mensen op de gang. De kamer was ruim en gelukkig aan de achterzijde. Onze vrienden, die aan de straatkant slipene, hadden veel problemen met t lawaai van straat. De kmaer had bijzonder weinig licht. Aan een kant van t dubbele bed geen tafel of nachtkastje.....geen lampje, we hebben zelf de kamer verbouwd. Badkamer was niet schoon, schimmelrandjes bij het bad. Bij de waterkoker vonden wij geen koffie en theezakjes. Dat hebben we een keer gevraagd en ontvangen,maar daarna nooit meer. Ligging is goed, maar niet echt een fijn hotel. Personeel zeer gebrekkig in t Engels.

Kamertip: In ieder geval aan de achterzijde proberen.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Nguyen_T_Bang_Huyen, General Manager van Liberty Hotel Saigon Parkview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016

Dear Guest,

Hope you safely reach back home. We thank you for taking the time to share your experience with us.
Please accept our sincerest apology for any trouble or inconvenience you get and we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better.
Looking forward to welcome you back soon in in Ho Chi Minh City.

24 oktober 2016 beoordeeld

Kamers waren op zich prima maar ambiance niet geweldig. We werden daarnaast niet in dit hotel geplaatst waar we volgens onze reisbescheiden zouden verblijven maar in een hotel met een gelijkend naam. Wel blijkbaar van dezelfde firma.
Uitzicht was mooi over Ho Chi Minh.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
22 oktober 2016 beoordeeld

Ruime kamer, kleine badkamer met weinig ruimte voor je toiletspullen. Matig verlicht, zowel overdag als 's avonds met alle lichten aan. Er is wel een waterkoker, maar koffie en thee ontbreekt in tegenstelling tot alle andere hotels waarin we in Vietnam verbleven. Het ontbijt is vooral uitgebreid voor de Vietnamezen, maar erg beperkt voor Europese toeristen.

Kamertip: Misschien dat de kamers aan de voorzijde lichter zijn? Ik zou in ieder geval eerst de kamer bekijken alvorens te besluiten.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen ramen in onze kamer... tot dusver de parkview.. ontbijt was wel redelijk. Interieur is wel wat verouderd en jammer dat er in de gangen gerookt kan worden. Geen gebruik gemaakt van restaurant dus kwaliteit onbekend.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Nguyen_T_Bang_Huyen, General Manager van Liberty Hotel Saigon Parkview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Dear Annemarie V,

Thank you very much for your comment of your recent stay at our hotel.
I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating.
I hope that you will have another visit to our property. Please reach out to me directly at sales.lpv@libertyhotels.com.vn if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
Looking forward to welcome you back soon in in HoChiMinh City.