Beoordeeld op 10 december 2017 via mobiele applicatie

Op wandelafstand van het centrum en vlakbij zeer gezellige boeken-straat. Enkel verbleven als tussenstop voor één nacht. Goede service, ruime kamers en een ontbijt dat moeilijk te evenaren is (wat iets wil zeggen in Vietnam).

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
O-Revy, General Manager van Sofitel Saigon Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2017

Geachte heer mmLenders,

Bonjour!
We willen graag onze houding uitbreiden om uw tijd te geven om uw ervaringen te delen met Sofitel Saigon Plaza op Tripadvisor.
We zijn heel blij om te lezen dat je een geweldig verblijf bij ons hebt gehad en dat je enorm genoten hebt van onze kamers, uitgebreid ontbijt en de service geleverd door onze ambassadeurs.
Wij danken u nogmaals voor uw voortdurende steun aan ons hotel en kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen voor nog een gedenkwaardige ervaring.

Oprecht,

Olivier Revy
Algemeen Directeur

Beoordeeld op 4 december 2017

We hebben twee nachten verbleven in het sofitel plaza hotel. We hadden een mooie grote kamer met zicht op de stad. Zeer goed en groot bed. , TV minibar. safe.Zeer comfortabele badkamer met bad en make-up spiegel.
Het buffet was erg ruim en lekker, zowel s'morgens s'middags en s'avonds. Men kan ook in het hotel geld wisselen . Dit hotel is ten zeerste aan te raden .

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Het avondbuffet tart alle verbeelding. Van sushi tot kreeft, van dim Sum tot gelakte eend, van phó soep tot Japanse noedels, van krabbensoep tot 4 soorten gestoomde schelpen. Werkelijk alles kan je hier eten. Van kazen ( Tomme, camembert tot munster) tot flensjes, ijs, 29 desserts en zelfs een waaier aan lollies. Ook het hotel is heel verzorgd Voor een sundowner of een verfrissende duik is er het zwembad op de 18e verdieping

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde voor zaken
B-Courtois, General Manager van Sofitel Saigon Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2016

Bedankt voor hebben gekozen Sofitel voor uw verblijf in Saigon en voor het delen van uw opmerkingen op Trip Advisor.

We zijn blij om te lezen dat je enorm genoten van uw tijd bij ons en dat het hoogtepunt van uw verblijf was onze interactieve restaurant Mezz en het uitgebreide aanbod.

We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen.

Met onze vriendelijke groet,

Beoordeeld op 11 juni 2016

Aangezien ik erg laat incheckte was mijn eerste ervaring die van een reusachtige, lege lobby, maar eenmaal in mijn kamer (dankjewel voor de gratis upgrade) kon ik enkel genieten van de prachtig en origineel ingerichte kamer.
Alles was voorzien, een Sofitel van de bovenste plank.

De volgende dagen kon ik ook kennismaken met het personeel, zo vriendelijk en gastvrij, van in de bar, de lobby, het ontbijt en natuurlijk de prachtige executive lounge waar het heerlijk vertoeven is.

Kamertip: Een hoge kamer met zicht op de stad. Een kamer met toegang tot de lounge is ook aan te bevelen.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
B-Courtois, General Manager van Sofitel Saigon Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Bedankt voor hebben gekozen Sofitel voor uw verblijf in Saigon en voor het delen van uw opmerkingen op Trip Advisor .

We zijn blij om u uw verblijf bij ons en de vriendelijke service uitgebreid door onze ambassadeurs genoten .

We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen .

Met onze vriendelijke groet ,

B. Courtois
General Manager

Beoordeeld op 20 december 2015

Dit is echt een van de betere Sofitel hotels. Goed gelegen met het city centrum op loopafstand; alhoewel een taxi je wel op een veilige manier door het zeer drukke van alle kanten komende verkeer leidt. Met een uitstekende spa op de derde verdieping en een ruim zwembad op de achttiende verdieping heeft het hotel ook voldoende vermaak in huis. Opvallend is het vriendelijke personeel, dat over het algemeen ook goed Engels spreekt. De kamers zijn ruim en goed voorzien.
Een aanrader is om een club kamer te boeken met toegang tot de clublounge. Meestal is dit niet heel veel duurder, zeker als je de hapjes en drankjes in deze lounge meeweegt. Bovendien geniet je nog eens van extra service van de zeer vriendelijke staf. Niets is hen teveel. Nog twee andere tips: de massage was fantastisch en betaalbaar. En vraag bij boeking een kamer op een hoger verdieping. Op de 18e steek je zo over naar het zwembad en naar de club lounge.

Kamertip: Vragen naar hogere verdieping. En een club kamer overwegen
Datum van verblijf: december 2015
JulienTAV, Manager van Sofitel Saigon Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2015

Beste gast,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Sofitel Saigon Plaza erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Julien Tavagnutti