Beoordeeld op 25 februari 2018

Wij verbleven bij aankomt en voor vertrek in dit hotel in Ho Chi Minh en hebben genoten. De locatie van het hotel is perfect, dicht gelegen bij verschillende leuke eetgelegenheden en aan de rivier. De hotelkamers zijn gedateerd maar het personeel is erg vriendelijk. De Skybar heeft een zwembad en is een leuke plek om de zonsondergang te kijken onder het genot van een cocktail!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Guestvoice t, General Manager van Renaissance Riverside Hotel Saigon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Dear Thaisa H,

Many thanks for choosing the Renaissance Saigon while visiting in Ho Chi Minh city.

I am glad you enjoyed your stay with us and that our location and services met your expectations. Great that you enjoyed the sunset while sipping a cocktail at Liquid Sky Bar. It is a fantastic place to watch the hustle and bustle city and the beautiful Saigon river below especially for those staying in the city for the first time.

Thank you and we hope to welcome you back in the near future for another enjoyable stay at the Renaissance Saigon. Happy exploring!

Blair Fowler
General Manager
Renaissance Riverside Hotel Saigon

Beoordeeld op 28 november 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier twee nachten en hadden een suite met toegang tot de club lounge. Personeel is erg vriendelijk, hotel is goed maar enigszins gedateerd. Locatie van het hotel is prima. De club is goed met een ruim assortiment aan hapjes en drankjes gedurende de hppy hour

Verbleef: november 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 30 mei 2015

Wij zijn hier enkele jaren geleden geweest en zouden hier zeker weer naar toe gaan. Aardig personeel en mooie kamers. Het is gunstig gelegen en het hotel heeft uitzicht op de rivier. Het restaurant heeft uitgebreide buffetten.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 maart 2015

Heb 3 nachten in het hotel verbleven en heb niets dan lof. Het hotel, de ligging, de kamers en niet in het minst het personeel verdienen alle lof. Bar met lekkere cocktails. Prima massage. Het minste probleem wordt onmiddellijk verholpen. Als single had ik een prima dubbele kamer. O ja, het ontbijt is enorm uitgebreid met Aziatische en Europese mogelijkheden.
Misschien 1 opmerking : aan de lift kan het soms lang duren.

• Verbleef: februari 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 19 oktober 2014

Het hotel ligt aan een grote rotonde aan de rivier en ligt op zo'n 10 minuten lopen van de opera en heel veel winkels, dus genoeg gelegenheid om je koffer te vullen. Veel restaurantjes in de buurt en het restaurant in het hotel is ook prima. Ze hebben buffet en a la Carte. Het ontbijtbuffet is prima. Het is wel een 'zaken' hotel, dus als je dat liever niet hebt moet je hier niet zijn.
Tip, moet een Tour door Ho Chi Minh die laat je alle plekjes zien, de opera, het postkantoor, de Chinese wijk en de grote markt! Erg leuk om te doen!

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner