“Lunchen”

Geclassificeerd als nr. 81 van 4.306 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier in een typisch Frans zaakje heerlijk gegeten, ze verkopen ook heerlijk gebak wat het proeven waard is. De eigenaar is ook een Fransman en is erg charmant.

27 november 2016 beoordeeld

Wil je een keer een lekker Franse rozijnenbroodje, amandelbroodje of gewoon heerlijk gebak dan ben je hier aan het juiste adres.

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Saigon bent en je wilt echt lekker frans gebak en/ of broodjes eten dan moet je hier naartoe. Want wat hebben wij hier heerlijk geluncht en we gaan nog een keer terug om een gebakje te gaan eten.

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je betaald Europese prijzen en het ziet er op het eerste gezicht misschien niet heel aantrekkelijk uit, maar de producten zijn van goede kwaliteit! De vers geperste sappen zijn heerlijk en écht vers! Verder hebben wij een heerlijk pomme tarte op en twee van de sandwiches op de kaart.

28 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze reisgids zijn we hier naar toe gegaan. Het is een kleine Franse bakkerij met lekkere croissants en belegde stokbroden zoals we dat van de Fransen gewend zijn. Lekker om zo even een Europees ontbijt te nuttigen.

Reizigers die Une Journee a Paris bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Une Journee a Paris geweest? Deel je ervaringen!