Hoogtepunten uit beoordelingen
Top top top

Top beleving met zeer goede service en prijs kwaliteit In April 2024 met 2 personen een privé ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Yvette F
Heesch, Nederland
via mobiele applicatie
Local vietnam is fantastisch

Elk jaar reizen wij door een Aziatisch land en sinds enkele jaren maken we geen gebruik meer van ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
BerryH71
Goes, Nederland
Lees alle 73 beoordelingen

Beoordeeld op 12 mei 2024

Local Vietnam heeft voor ons een reis samengesteld in Noord- en Midden Vietnam afgestemd op onze wensen. Met Lihn hebben we overgelegd en onze uiteindelijke onze keuzes voor de verschillende onderdelen gemaakt. We hebben Hanoi, Sapa, Ha Giang loop, Bai Tu Long Bay, Nin Binh, Nachttrein naar Dong Hoi, Phong Na, Hue en Hoi An bezocht. De hele trip was door Local Vietnam uitstekend georganiseerd. Van medewerker Tra kregen elke avond een bericht hoe laat we de volgende ochtend zouden worden opgepikt. Alles uitstekend georganiseerd. Bij een paar kleine problemen werd dit onmiddellijk door Tra opgepakt en opgelost. De gidsen en chauffeurs waren allen ontzetten vriendelijk en behulpzaam. Het was een fantastische reis.

Datum van activiteit: maart 2024
Beoordeeld op 30 april 2024 via mobiele applicatie

Wij vroegen Local Vietnam om onze reis samen te stellen. Alles was tot in de puntjes geregeld en wij konden nog allerlei zaken aanpassen aan de planning.
De combinatie van natuur, avontuur en cultuur was voor ons optimaal en zoals gevraagd.

Beoordeeld op 28 april 2024 via mobiele applicatie

We zijn van noord naar zuid gereisd en hebben onze reis naar Vietnam bijna helemaal zelf geregeld. Daar waar ik niet uitkwam heeft Local Vietnam met name Dzung Nguyen mij uitstekend geholpen.
Via wattsapp altijd bereikbaar. Prijskwaliteit ook goed.

Beoordeeld op 23 april 2024

Vorig jaar deed ik Zuid-Vietnam & Cambodja helemaal zelf georganiseerd. Voor mijn reis dit jaar naar (een deeltje) Noord & Centraal Vietnam was ik wat vertwijfeld: hoe best van A naar B gaan en zoveel mogelijk uit 21 dagen halen. Daarom deed ik beroep op Local Vietnam. Ik ben geen back-packer, maar ook geen turbo traveller. Ik wil absoluut alle highlights zien maar ook tijd hebben om sfeer op te snuiven & op mijn eentje rond te dwalen... Local Vietnam kwam helemaal tegemoet aan mijn vragen. Ms Linh stelde een gebalanceerd programma voor. En, ik had een fantastische reis met onderweg steeds de warme back-up van MsTra. Wat kan een mens meer verlangen?!

Beoordeeld op 21 april 2024

Local Vietnam heeft ons echt geweldig geholpen! Ze regelen alles (behalve je vliegticket heen en terug), zijn super goed bereikbaar en behulpzaam. Goed om te weten is dat de communicatie altijd in het Engels is en via whatsapp en email.
Allereerst vooraf: we gaven onze wensen door zoals onze prijsklasse en welke ervaringen ons leuk leken, en Lynn had een goed eerste voorstel voor ons. We konden alles aanpassen dus bijvoorbeeld een hotel dat we het nog niet vonden of een tour die ons niet zo interessant leek werd simpel aangepast. Daar kwam een prachtige reis uit. Het reisbureau heeft echt een goed beeld en goede ervaring van welke hotels geschikt zijn, waardoor we op altijd goede plekken zijn verbleven. Je betaalt 30% na het samen vast stellen van het voorstel en de rest van de reis een maand voor vertrek.
Helaas moesten we vanwege familieomstandigheden de reis last minute aanpassen. Daarbij was Local Vietnam echt onmisbaar. Ze hebben last minute andere hotels gezocht, tours aangepast en goed meegedacht. En dat allemaal zonder extra kosten! Echt onwijs veel complimenten en dank richting Lynn voor hoe ze dat heeft opgepakt.
Tijdens onze reis werden we ondersteund door Tra. Zij appte ons dagelijks met informatie, tickets en dergelijke voor de volgende dag. Dit was extra makkelijk omdat we een gratis lokale 4G simkaart bij de reis kregen. Ook kon Tra ons helpen toen we een keer naar de dokter moesten of toch nog tijdens de reis iets wilden aanpassen.
Kortom: ik beveel Local Vietnam van harte aan als reisbureau om je trip naar Vietnam mee te boeken!