Hoogtepunten uit beoordelingen
Top top top

Top beleving met zeer goede service en prijs kwaliteit In April 2024 met 2 personen een privé ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Yvette F
Heesch, Nederland
via mobiele applicatie
Local vietnam is fantastisch

Elk jaar reizen wij door een Aziatisch land en sinds enkele jaren maken we geen gebruik meer van ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
BerryH71
Goes, Nederland
Lees alle 73 beoordelingen

Beoordeeld op 29 april 2023 via mobiele applicatie

Wat waren Viet and Nhan fijne mannen om mee achterop de motor te zitten. Ze reden rustig en veilig en we hebben genoten vanaf de eerste minuut. Het is zeker een aanrader om met deze organisatie een tour/ tocht te maken. Persoonlijk contact, zeer klantgericht en een super service. Er is niets wat ons niet beviel. Viet en Nahn hebben deze dag voor ons heel bijzonder gemaakt wat we niet snel zullen vergeten. Dus twijfel niet en boek. Het is het geld dubbel en dwars waard. Groet Ydie en Petra

Datum van activiteit: april 2023
Beoordeeld op 23 maart 2023

De 3 daagse Ha Giang loop gedaan: echt super mooie tocht! Echt een aanrader: prachtig landschap, mooie natuur, lekker eten en vriendelijke crew.

Paar verbeterpunten:
* bus rijd echt als een gek. Paar keer bijna een botsing omdat hij maar blijft inhalen in bochten. Persoonlijk kom ik liever een uur later aan en dat hij veilig rijd, dan op deze manier.
* een van de 2 homestays liepen de ratten over ons bed, beetje vies.
* nachtbus had mijn buurvrouw het hele gangpad onder gekotst. Dit werd pas na 2 uur opgeruimd. Vervolgens stopte we bij de meest ranzige wc ooit, waarbij er geen deuren aanwezig waren of die niet dicht konden.

Samengevat: tocht is zeker een aanrader, ik zou het vervoer zelf regelen (of verbeteren als organisatie).

Datum van activiteit: maart 2023
Beoordeeld op 1 maart 2023

Prima organisatie. Van in het begin bij het samenstellen van de reis tot de laatste dag in Vietnam was er direct contact via mail of Whatts App. Geen vraag (vragen over visum, geld wisselen, ....) was hen teveel.
Tijdens de trip zelf konden we altijd bij hun terecht via Whatts app met vragen, opmerkingen, ... het werd zonder overdrijven allemaal à la minute geregeld!
Wij hadden een privé tour (2 bevriende koppels) en verliep héél vlot. Busjes waren altijd stipt op tijd op de afspraak, alsook de gidsen.
Echt super service!!
En belangrijk : zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor onze trip

Datum van activiteit: januari 2023
Beoordeeld op 1 maart 2023 via mobiele applicatie

Uitstekende organisatie. Direct contact middels mail en app en alles was perfect geregeld. We zouden met een kleine groep gaan , maar omdat er op dat moment weinig aanbod was waren me met een privé chauffeur en privé gids. Helemaal top. Zoveel gezien en beleeft . Ze hebben een fantastisch e-book over Vietnam gratis te verkrijgen, wat onze leidraad was tijdens de reis
Goede prijs kwaliteit verhouding. Echt heel erg tevreden en een aanrader !

Datum van activiteit: februari 2023
Beoordeeld op 31 januari 2023

Mijn review betreft Local Vietnam reisorganisatie.
Ik kreeg diverse mails en een fantastisch E-book over Vietnam van deze organisatie. Omdat ik in maart naar Vietnam ga, maar nog niet zeker waar wanneer, vroeg ik prijzen op voor diverse tochten. Ook hulp bij mijn visum en de eerste overnachtingen.
Ik kreeg een reactie dat ze erop terug zouden komen en vervolgens nooit meer wat gehoord. Nog 3x gemaild, ge-appt, maar helaas geen reactie.
Jammer ik ga verder met een ander bedrijf.

Datum van activiteit: januari 2023