Hoogtepunten uit beoordelingen
Spoedvisum aangevraagd, binnen 24u binnen!!

Spoedvisum binnen 24 uur geregeld! We stonden bij de incheckbalie toen we te horen kregen dat we ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Lionel H
via mobiele applicatie
Fantastische reis uitstekend georganiseerd door Local Vietnam

Local Vietnam heeft voor ons een reis samengesteld in Noord- en Midden Vietnam afgestemd op onze ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
renekreijveld
Best, Nederland
Lees alle 67 beoordelingen

Beoordeeld op 6 maart 2020

In zeer goede samenspraak en persoonlijk contact voorafgaand aan onze trip onze reis door Vietnam besproken en op maat samengesteld met verschillende bouwstenen en suggesties van Local Vietnam. Alle transfers waren perfect geregeld en klopten allemaal. Toen er vanwege het Coronavirus e.e.a. moest worden omgeboekt, is er in overleg zeer adequaat gehandeld. Normaliter regelen we eigenlijk altijd alles zelf, maar op deze manier was het wel erg relaxed reizen. We kunnen dit bureau van harte aanbevelen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 15 februari 2020

We hebben van te voren veel contact gehad met Marnick die ons uitstekend heeft geholpen om aan de hand van onze wensen een mooie rondreis in elkaar te zetten. Ook tijdens onze reis was het contact via watsap erg prettig, ook al was alles goed verzorgd. Het absolute hoogtepunt voor ons was Hagiang. Dit hadden we zelf nooit verzonnen, dus voor deze tip zijn we erg dankbaar! We bevelen jullie zeker aan, bedankt!!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 13 februari 2020

Ik heb de website van de reisorganisatie heel veel gebruikt voor het plannen van onze reis naar Vietnam. Er staat heel veel actuele en duidelijke informatie op over diverse plaatsen, bezienswaardigheden en andere praktische informatie. Ik heb zelfs een gratis E-book ontvangen en heel fijn en vertrouwd dat het allemaal in het Nederlands is. Wij hebben tijdens onze reis ook een tour geboekt via Marnick naar de Cu Chi tunnels, dit was ook top geregeld! We werden netjes opgehaald bij ons hotel, we waren met een kleine groep en de gids was erg leuk en sprak goed Engels. Bedankt voor alles!

Beoordeeld op 2 februari 2020

Ik heb de Sapa en Ha Giang combo tour geboekt bij Local Vietnam. We hebben goede support gehad van het team en alles was goed geregeld. Het was geen probleem om wat aan te passen en iets meer op maat te reizen. De gidsen die we hadden op de bestemmingen waren geweldig en we hebben veel gezien. Zeker aanbevolen!

Beoordeeld op 8 januari 2020

Just perfect, great service👌. Super medewerking en advies bij visa on arrival aanvraag👍. Duidelijke website👍