Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch, absolute aanrader!

In februari 2020 heb ik een fantastische 4-weekse reis door Vietnam gemaakt. Ik had een waslijst ... meer lezen

Beoordeeld op 17 april 2020
J v
Service staat hoog in het vaandel!

In zeer goede samenspraak en persoonlijk contact voorafgaand aan onze trip onze reis door Vietnam ... meer lezen

Beoordeeld op 6 maart 2020
nicolevandijk
Lees alle 15 beoordelingen

Beoordeeld op 13 februari 2020

Ik heb de website van de reisorganisatie heel veel gebruikt voor het plannen van onze reis naar Vietnam. Er staat heel veel actuele en duidelijke informatie op over diverse plaatsen, bezienswaardigheden en andere praktische informatie. Ik heb zelfs een gratis E-book ontvangen en heel fijn en vertrouwd dat het allemaal in het Nederlands is. Wij hebben tijdens onze reis ook een tour geboekt via Marnick naar de Cu Chi tunnels, dit was ook top geregeld! We werden netjes opgehaald bij ons hotel, we waren met een kleine groep en de gids was erg leuk en sprak goed Engels. Bedankt voor alles!

Beoordeeld op 2 februari 2020

Ik heb de Sapa en Ha Giang combo tour geboekt bij Local Vietnam. We hebben goede support gehad van het team en alles was goed geregeld. Het was geen probleem om wat aan te passen en iets meer op maat te reizen. De gidsen die we hadden op de bestemmingen waren geweldig en we hebben veel gezien. Zeker aanbevolen!

Beoordeeld op 8 januari 2020

Just perfect, great service. Super medewerking en advies bij visa on arrival aanvraag. Duidelijke website

Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Via Marnick hebben we een privé chauffeur geregeld naar cu chi tunnels. Voor onze zoon was het schieten het hoogtepunt dus dat hebben we als eerste gedaan (geen verdere personen aanwezig zo vroeg)
Daarna naar de tunnels met een plaatselijke gids.
De communicatie verliep perfect en de chauffeur (alhoewel hij weinig Engels sprak) was een goede bestuurder.

We komen zeker terug en zullen weer via Marnick boeken!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019

Via Local Vietnam de Ha Giang loop geboekt. Was het hoogtepunt van onze reis. De gids was heel goed en alles was prima geregend. Het contact met Marnick via Whatsapp tijdens de reis was ook heel prettig.

Datum van activiteit: oktober 2019