Hoogtepunten uit beoordelingen
Top top top

Top beleving met zeer goede service en prijs kwaliteit In April 2024 met 2 personen een privé ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Yvette F
Heesch, Nederland
via mobiele applicatie
Local vietnam is fantastisch

Elk jaar reizen wij door een Aziatisch land en sinds enkele jaren maken we geen gebruik meer van ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
BerryH71
Goes, Nederland
Lees alle 73 beoordelingen

Beoordeeld op 2 februari 2020

Ik heb de Sapa en Ha Giang combo tour geboekt bij Local Vietnam. We hebben goede support gehad van het team en alles was goed geregeld. Het was geen probleem om wat aan te passen en iets meer op maat te reizen. De gidsen die we hadden op de bestemmingen waren geweldig en we hebben veel gezien. Zeker aanbevolen!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020

Just perfect, great service👌. Super medewerking en advies bij visa on arrival aanvraag👍. Duidelijke website👍

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Via Marnick hebben we een privé chauffeur geregeld naar cu chi tunnels. Voor onze zoon was het schieten het hoogtepunt dus dat hebben we als eerste gedaan (geen verdere personen aanwezig zo vroeg)
Daarna naar de tunnels met een plaatselijke gids.
De communicatie verliep perfect en de chauffeur (alhoewel hij weinig Engels sprak) was een goede bestuurder.

We komen zeker terug en zullen weer via Marnick boeken!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019

Via Local Vietnam de Ha Giang loop geboekt. Was het hoogtepunt van onze reis. De gids was heel goed en alles was prima geregend. Het contact met Marnick via Whatsapp tijdens de reis was ook heel prettig.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Visum on arrival geregeld en halong bay tour geboekt. Alles perfect verlopen. Communicatie steeds vlot en duidelijk. Aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2019
MarnickS2, Eigenaar van Authentic Local Vietnam Tour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019

Hoi Frank, Bedankt voor de review!