Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch, absolute aanrader!

In februari 2020 heb ik een fantastische 4-weekse reis door Vietnam gemaakt. Ik had een waslijst ... meer lezen

Beoordeeld op 17 april 2020
J v
Service staat hoog in het vaandel!

In zeer goede samenspraak en persoonlijk contact voorafgaand aan onze trip onze reis door Vietnam ... meer lezen

Beoordeeld op 6 maart 2020
nicolevandijk
Lees alle 15 beoordelingen

Beoordeeld op 8 januari 2020

Just perfect, great service. Super medewerking en advies bij visa on arrival aanvraag. Duidelijke website

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Via Marnick hebben we een privé chauffeur geregeld naar cu chi tunnels. Voor onze zoon was het schieten het hoogtepunt dus dat hebben we als eerste gedaan (geen verdere personen aanwezig zo vroeg)
Daarna naar de tunnels met een plaatselijke gids.
De communicatie verliep perfect en de chauffeur (alhoewel hij weinig Engels sprak) was een goede bestuurder.

We komen zeker terug en zullen weer via Marnick boeken!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019

Via Local Vietnam de Ha Giang loop geboekt. Was het hoogtepunt van onze reis. De gids was heel goed en alles was prima geregend. Het contact met Marnick via Whatsapp tijdens de reis was ook heel prettig.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Visum on arrival geregeld en halong bay tour geboekt. Alles perfect verlopen. Communicatie steeds vlot en duidelijk. Aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2019
MarnickS2, Eigenaar van Local Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019

Hoi Frank, Bedankt voor de review!

Beoordeeld op 5 oktober 2019

We hebben een heel leuke bustrip naar Sapa gemaakt. In de bus kun je lekker liggen en slapen (Heerlijk en echt een leuke ervaring!). Sapa zelf was prachtig. Ze hebben ons ook geholpen om vanuit Sapa een trip te boeken naar Fansipan. Je kunt hier met een kabelbaan(wel toeristisch) een mooie berg op. De rijstvelden waren mooi om te zien al was het nu niet meer de perfecte tijd ervoor.
Tours waren beide goed geregeld.

Datum van activiteit: september 2019

Bedankt voor de review!