“Gezellige tent en lekker eten”
Beoordeling van Nonla Guys

Nonla Guys
Geclassificeerd als nr. 15 van 4.294 Restaurants in Ho Chi Minhstad
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke quesedilla's en taco's! Quesedilla met een lekker knapperige korstje. Je kunt zelf aangeven hoe spicy je het eten wil hebben. Vriendelijk personeel en prijs valt heel erg mee.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij, goed eten en personeel dat prima Engels spreekt. Heerlijke quesadilla gegeten voor weinig geld. Het opzoeken waard!

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen bij Nonla Guys gegeten, wat was dat lekker! Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen door al het zeer vriendelijke personeel. Erg leuk, zeker een aanrader als je in de buurt bent.

NonlaGuys, 매니저 van Nonla Guys, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Hello Deruco Thank you for write a nice review in Tripadvisor
We are overwhelmed by your compliment
when you come we yelling to you that is 'Xin Chao' which mean is hello in Vietnamese
Thank you for recommend our food and service
we keep trying to better food and service
Have a nice day

27 december 2017 beoordeeld

Klein tentje, meest vriendelijke personeel dat ik ooit ergens heb gezien en spotgoedkoop, overheerlijk eten. Tropical Quesedillas zijn een aanrader.

NonlaGuys, Manager van Nonla Guys, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2018

Hello Jill M Thank you for warm review
Our Tropical Quesedillas is one of best seller among the Quesadilla menu
you satisfied our food it is our honor Thank you for write review and please have a nice day!

29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor dit restaurant gevonden.
Het zit in het backpackersdistrict en heeft twee vestigingen.
Bij aankomst werden we heel blij ontvangen, het personeel leek oprecht blij dat we er waren.
Ik heb een pittige Koreaanse bowl op (je kunt de mate van pittigheid zelf kiezen) en deze was heerlijk! Het restaurant biedt eten dat een soort combinatie is van Koreaans en Mexicaans eten.
De volgende dag zijn we teruggegaan om wat te snacken en het personeel herkende ons nog! Wederom waren ze blij om ons te zien.
Mocht je lekker willen eten, met vriendelijk goed Engels sprekend personeel: ga hier dan heen!
En ook is het ontzettend goedkoop!

NonlaGuys, Manager van Nonla Guys, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2017

Hello cje_nagtazaam
Thank you for warm and nice review
We are so glad to hear that you felt happy in our store
Every customer felt happy in our store that is our goal
and you came our store 2 times we are so glad how can not remember you!! because you are so dazzling :))
We always remember you please don't forget us~!

Reizigers die Nonla Guys bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam
Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Nonla Guys geweest? Deel je ervaringen!