“Heerlijk gegeten!”

Mumtaz Indian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 79 van 4.308 Restaurants in Ho Chi Minhstad
Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
31 maart 2017 beoordeeld

Nieuw restaurant bij ons in de buurt. Zeer vriendelijke eigenaar die mij de hot chicken wings liet proeven. Heerlijk zacht en lekker pittig. De Garlic Nan en de Tandoori King Prawn Bhuna waren erg lekker. Absoluut een aanrader en we komen zeker terug!

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee keer gegeten in dit restaurant tijdens ons verblijf in HCM. De eigenaar is vriendelijk. Omdat wij niet zo veel van Indian food afwisten, legde hij vanalles uit over de gerechten en stelde voor ons, naar onze smaak, een menu samen. Het restaurant ligt in District 1 en is in de avond altijd druk. Probeer een plekje te veroveren en geniet van het heerlijke eten!!

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier erg lekker gegeten en ga zeker nog terug voor dat ik weer naar huis ga. Goede bediening die goed Engels spreekt en ze nemen echt de tijd. Hou er rekening mee dat het niet zo een erg groot restaurant is dus snel vol. Maar met hulp van bediening is wachten geen straf.

23 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

!Indisch eten met vietnamese bediening! Lekker gegeten en super bediening, zeker als je alleen in de zaak zit

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat ik in India ben geweest, had ik weer trek in Indisch eten. Ik was persoonlijk een beetje teleurgesteld in het eten. Was heel droog en best een klein portie , niet overal is het zelfde Indiaas eten en vooral in het buitenland..echter de medewerkers zijn superaardig en de service is goed... alleen voor dat zou nog een bezoekje brengen.

Reizigers die Mumtaz Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Ho Chi Minhstad, Vietnam

In Mumtaz Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!