“kindvriendeljk, lekker eten, prijzig voor Vietnam”
Beoordeling van The Moose & Roo Smokehouse

The Moose & Roo Smokehouse
Geclassificeerd als nr. 88 van 3.055 Restaurants in Hanoi
Keukens: Amerikaans, Barbecue, Bar
14 januari 2018 beoordeeld

We hebben dit restaurant met de kleinkinderen bezocht. Die kunnen er heerlijk spelen, voetballen etc. Zelf kun je daardoor rustig van je drankje en hapje genieten. Eten is prima, geen heel uitgebreide kaart, wel lekker 'Amerikaans' bereid en geserveerd; prijzen liggen in de buurt van eenvoudige eetgelegenheden in Nederland

31 maart 2017 beoordeeld

Ook wij wilden iets anders dan het Vietnamese eten. Gewoon een avond Westers. Dat is uitstekend gelukt. Prima burgers en calamari's. Het werd ons aangeraden door mensen die in Hanoi wonen (Westerlingen).
Het restaurant oogt eenvoudig maar is echt een prima restaurant waar wordt gekookt met uitstekende ingredienten. Zeer de moeite waard.

KeithThibert, Owner van The Moose & Roo Smokehouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Dank u voor het kiezen van ons voor uw een nacht van westerse eten. We zijn blij om te horen dat jullie genoten hebben.

21 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke afwisseling van eten. Dit restaurant serveert onder andere gerechten die van de barbecue komen of gerookt zijn. De pulled pork is een absolute aanrader.
Het restaurant ligt op een binnenplaats en is deels overdekt en deels in de buitenlucht. Een perfecte plek om te zitten. Hoewel het aan een drukke weg ligt krijg je door de muren hier niets van mee.
De prijs is wel wat hoger dan gemiddeld in Hanoi maar dat is het absoluut waard!
Voor de liefhebber is er iedere maandagavond een pubquiz.

182/5000
Bedankt voor zo'n fijne recensie, we zijn blij dat u alles heeft genoten. Helaas moesten we de quiznacht annuleren omdat het niet zo populair was als we hadden gehoopt. Nogmaals bedankt.

18 oktober 2015 beoordeeld

We zijn hier geweest om eens iets anders te eten dan al het Vietnamese. Je hebt hier verschillende burgers, steaks, etc. Ik heb voor de (wet) ribbetjes gekozen en deze waren heel lekker gerookt. De smaak zat ook echt in het vlees. Je betaalt wel iets meer dan in de andere restaurants maar toch zeer lekker als je even iets anders wilt!

KeithThibert, Owner van The Moose & Roo Smokehouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016

Bedankt voor de mooie woorden. Wij waarderen het altijd als onze gewaardeerde gasten tevreden te verlaten.

7 mei 2015 beoordeeld

The best burger in town, aanbevolen door een local welke vele plaatsen heeft afgezocht. Maar ik heb nog nooit zo'n lekkere burger op. Ook de andere gerechten van de kaart welke we geproefd hebben zijn overheerlijk. The Moose & Roo in the American club vonden wij beter dan degene in Old Quarter.

KeithThibert, Owner van The Moose & Roo Smokehouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2015

dank je wel voor zo'n mooi beoordeling. we zijn blij dat je hoort je genoten hebt van uw bezoek en we hebben een nieuwe locatie die je nog meer wilt.

Reizigers die The Moose & Roo Smokehouse bekeken, bekeken ook

In The Moose & Roo Smokehouse geweest? Deel je ervaringen!