“Vietnam with friends”

Friends Travel Vietnam - Day Tours
Geclassificeerd als nr. 56 van 246 Eten en drinken in Hanoi
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De vakantie begon voor mijn vriendin en mij in Hanoi waar ook het kantoor van friends Travel is gevestigd. Omdat zij ook onze visa hadden geregeld en wij nog 0 plannen hadden voor de vakantie maar eens een bezoek gebracht aan het kantoor van Sidney. Een oase van rust temidden van het lekker hectische Hanoi. Kundige en vriendelijke mensen die goed Engels en in het geval van Sidney ook Nederlands spreken. We hebben met hen de sapa trekking, de hai tu long bai, dong hoi en 2easy rider dagtrips geboekt waarmee we uiteindelijk in hoi an zijn geëindigd. Allen stuk voor stuk goed geregeld en mocht er toch wat misgaan is men altijd bereikbaar. Wellicht een paar tientjes duurder dan de andere 100 boekingskantoor maar ook zo'n beetje de enige die er betrouwbaar uitzag en waarbij gewoon alles goed is geregeld. Sidney snapt heel goed hoe Nederlanders service graag ervaren. Wat mij betreft een aanrader!

FRIENDSTRAVELVN, Owner van Friends Travel Vietnam - Day Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Hoi Barry,

Het begint allemaal met een bezoek aan ons gezellige kantoortje van Friends Travel Vietnam in Hanoi onder het genot van een heerlijke Vietnamese Iced Coffee. Eigenlijk 98% van onze reizigers heeft alles al ruim van te voren geregeld voor hun vakantie plannen in Vietnam op voorhand. Maar het nooit geen probleem om bij ons last minute binnen te hoppen om een goed reisadvies te krijgen en de vakantie plannen te bespreken om wat moois te boeken met ons. We hebben een vakkundig een ervaren team hier bij Friends Travel Vietnam.

Super bedankt om de unieke tours te boeken zoals onze "Real Sapa Experience" en de minder toeristische cruise naar Bai Tu Long Bay en dan door naar het grotten avontuur in Phong Nha Ke Bang om daarna achterop de motor te springen met onze Easy Riders van Hue naar Hoi An om daar heerlijk verder te genieten van jullie welverdiende vakantie!

Top! Het is ons een plezier dat jullie met ons geboekt hebben om de Friends Travel Vietnam Experience mee te maken en te beleven!
Wat we doen, doen we goed!

Dat is nou net waarop wij since 2013 toen mijn vrouw Thao en ik ons bedrijfje starte het voor ogen hadden om op die manier te werken, zonder short cuts en top service. Misschien een paar tientjes duurder zoals je zegt maar wel een onbezorgde vakantie en dat is voor iedereen wat waard!

Hartstikke bedankt om bij ons te boeken en we hopen dat jullie stiekem ook verlieft zijn geraakt op Vietnam?
Wie weet tot ziens op een ander fantastsiche avontuur hier met ons in Vietnam.

26 mei 2018 beoordeeld

Erg makkelijke en duidelijke manier om een visum invitatiebrief aan te vragen waarmee je op de luchthaven je eigenlijke visum op kunt halen. kosten zijn gering en snelle service.

Hoi wimandalice,
Super bedankt voor je feedback over onze VOA service! Onze visum op aankomst service voor Vietnam is de goedkoopste manier om maar voor 6 Euro je visum aan te vragen voor Vietnam.
Friends Travel Vietnam probeert ten alle tijden de voordeligste aanbieden te zijn in het aanvragen van een visum voor Vietnam. We houden van transparantie en duidelijke uitleg.
Top! Fijn om te zien dat je hiervan heb kunnen profiteren!

Ik zeg heel veel plezier hier in Vietnam binnenkort en wie weet zien we elkaar hier in Hanoi.
Bij Friends Travel Vietnam staat de overheerlijke Vietnamese Iced Coffee altijd klaar.

Groeten, Sidney & Thao en Friends Travel Vietnam Team

23 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben via Friends Travel ons visum aangevraagd en alles is altijd keurig verzorgd en snel. Ook hebben wij een keer het reisbureau bezocht en werden bijzonder vriendelijk en deskundig ontvangen. Een reis geboekt en alles was tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader als je naar Hanoi gaat. Ook heeft Sydney contact met Nederlanders die daar wonen en organiseerd diverse festiviteiten zoals Koningsdag. Een toppertje!

FRIENDSTRAVELVN, Owner van Friends Travel Vietnam - Day Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Hoi hilde02,

Bedankt voor je feedback en erg leuk om te zien dat je genoten van onze Friends Travel Vietnam Experiences, ons hele team staat altijd klaar om voor iedereen een fantastisch advies te geven op die manier dat we in Vietnam kunnen reizen op een unieke niet toeristische wijze waar we een zo fijn mogelijk aansluiting kunnen hebben tussen de verschillende locaties in Vietnam om deze te bezoeken zonder te veel tijd te verliezen waar we zo heerlijk kunnen genieten. Het is natuurlijk wel een enorm groot land ter grote als Europa en het is altijd puzzelen om de leukste reis te maken voor onze reizigers.

Tja, Koningsdag 2018 was ongelofelijk gezellig waar we dit jaar ruim 235 man/vrouw gratis hebben uitgenodigd voor onze party dinner het is weer feest der feesten geweest en wat een heerlijk saamhorigheid bij elkaar. Volgend weer!!

Bedankt voor aanvragen van je visum, inmiddels hebben we de aanvraag nog makkelijker gemaakt en natuurlijk blijven we met maar 6 Euro voor een 30 dagen visum voor Vietnam de goedkoopste.
Bedankt voor de aanbevelingen!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Friends Tavel booking office hebben wij een reis geboekt maar Halong Bay. Tijdens het gesprek onder het genot van een heerlijke ice coffee kwam ook Ninh Binh ter sprake. We hebben wij besloten een dag minder Halong Bay te doen en dan een dagtrip Ninh Binh erbij. Het was echt heel goed en we hebben genoten van alles!

Top geregeld Sydney en je team! Een aanrader voor iedereen.

Hoi Sjoerd v,

De meest van van onze klanten 98% boekt alles al vanaf de luie stoel vanuit thuis dus onze heerlijke Vietnamese Iced Coffee moet dan nog eventjes wachten. Maar eenmaal in ons kantoor beginnen we met de heerlijke "Vietnamese Iced Coffee" om warm te draaien.
Super om te zien, dat deze toch wel bijzondere combinaties van dag tours op een niet toeristische route een uniek ervaring is als reizigers niet te veel tijd hebben.
Bedankt om met ons te reizen!

Bekijk meer beoordelingen
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service, je wordt op de hoogte gehouden met allerlei tips. Heel fijn! De volgende keer ga ik zeker weer hierheen.

Hi Tesse. Wat fijn dat onze tips en tricks je zijn bevallen. We hebben heel wat tijd erin gestoken om de beste tips op papier te zetten. Er zijn er namelijk zoveel. Als je vragen hebt, helpen we je graag deze te beantwoorden.
Groetjes,
Sidney & Thao en Friends Travel Vietnam Team

Reizigers die Friends Travel Vietnam - Day Tours bekeken, bekeken ook

In Friends Travel Vietnam - Day Tours geweest? Deel je ervaringen!