“Scam”

Geclassificeerd als nr. 234 van 3.058 Restaurants in Hanoi
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lijkt een erg gezellig cafe en in eerste instantie betaalbaar. Echter, het moment dat je iets bestelt dat niet heel duidelijk van tevoren is afgesproken betaal je veel te veel. Zo betaalden wij 450.000 dong voor 6 shots goedkope wodka. Geen aanrader!! Blijf weg, oplichterij!!! Wees gewaarschuwd!!!

Datum van bezoek: juli 2018
Olivier W, Owner van RockStore, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2018

Hi let me introduce my point of view!! 450.000Vnd divide by 6 shooters is 75.000Vnd or 2euros per shoot!!! Now you explain it's a cheap Vodka!!! Than i will explain again my point of view.. We are one of the only bar with legal license in the old quarter.. We don't sale any cheap or fake alcool.. If now you prefer get a "Black Hole" after drinking 6 fakes shooters it's your life, but you cannot discriminate an establishment sale a legal stuff and alcool.. That's it.. Your comment have no sens and it's completly out of reason!!
Pay cheap get cheap ;-)

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig plaatsje om iets te drinken, hadden al gegeten maar gaan zeker nog eens terug voor de pizza. Heel vriendelijke mensen, velen kwamen schuilen voor een fameuze regenbui, waren vriendelijk tegen iedereen! Goede cocktail!

Datum van bezoek: juli 2017
17 september 2015 beoordeeld

Lekker eten maar niet echt goedkoop voor Hanoi. Hier heb ik heel lekkere pizza gegeten met een Duvel in de hand.

Datum van bezoek: april 2015
12 mei 2015 beoordeeld

Leuk om rustig te zitten en onder genot van een drankje te zien wat er op straat gebeurd. Verder zijn de pizza's prima maar is het personeel minder oplettend dan in soortgelijke "kroegen".

Datum van bezoek: mei 2015
    • Sfeer
2 mei 2015 beoordeeld

Het is voor vietnamese begrippen een fancy bar, ze gaan ook prat op de grote investeringen die gedaan zijn in deze bar, Het toilet zijn ze blijkbaar vergeten bij die grote investeringen..... Bier relatief duur, westerse ambiance. De ligging in het oude centrum is wel ok

Datum van bezoek: april 2015

Reizigers die RockStore bekeken, bekeken ook

In RockStore geweest? Deel je ervaringen!