“Hele leuke plek!! ”

Keukens: Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super aardig personeel! Ze gaven veel informatie over hoe ze bepaalde gerechten maakten. De slang was best lekker van zichzelf, niet heel sterk van smaak maar toch een bucketlist. We mochten na het eten ook gratis kijken naar de slangen, ze vasthouden en foto’s maken. We kregen ook veel drankjes en een gerechtje van het huis! Nogmaals, echt leuk restaurant, zeker heen gaan!!

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om te lunchen met verschillende slangengerechten. Tijdens het eten kregen we 10 jaar oude snakewine en nadien kregen we de slangen te zien en konden we met ze op de foto. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, leuke ervaring!

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

He moet hier heen komen. 4 generaties lang vangt en kookt deze familie slangen. Met respect, en vooral lekker eten en drinken. Kom in de middag, dan is er minder volk!

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer bijzondere ervaring, ze weten meteen waar je voor komt. Je kan de slang vasthouden, kiezen en eten, maar als je iets niet wil doen kan je dat ook gewoon zeggen. Wel prijzig maar je kan met meerdere personen samen doen met 1 slang. Voor lunch is 1 slang voor 2 personen aan te raden.

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een geweldige ervaring. Je ziet hoe hij de slang doodmaakt en het hart eruit haalt en voorbereid voor de shots. Eigenaar is ook heel vriendelijk. Zeker aan te raden!

In The Hung Snake Restaurant geweest? Deel je ervaringen!