Hilton Hanoi Opera(Hanoi)
Hilton
  • Zwembad
  • Restaurant
Hanoi La Selva Hotel(Hanoi)
  • Gratis parkeren
Hanoi Tirant Hotel(Hanoi)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Hanoi Emerald Waters Hotel Trendy(Hanoi)
  • Inclusief ontbijt
Golden Sun Suites Hotel(Hanoi)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Hanoi Holiday Diamond Hotel(Hanoi)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
15 april 2018 beoordeeld

Vanuit het hotel loop je zo het centrum in. Hoan Kiem meer op nog geen 10 min loopafstand. Kamers netjes en schoon. Onze kamer was wel wat klein. Geen daglicht mogelijk omdat er geen raam was. Hierdoor wel heerlijk rustig slapen in de goede bedden. Douche wat minimaal. Staand in bad en douchekop spuit alle kanten op. Vriendelijk personeel. Ontbijt lekker en vers. En wat is Hanoi leuk!!

Kamertip: Wil je daglicht in je kamer, dat wel even navragen. Ook het douchen in bad is voor mensen die wat minder mobiel zijn niet prettig.
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van 20 tot 29 maart verbleven wij met tussenpozen vijf nachten in dit knusse hotel midden in het oude stadscentrum van Hanoi. Wij waren aangenaam getroffen door de vriendelijke en persoonlijke bejegening en de servicegerichtheid van het personeel. De kamer was mooi ingericht en een oase van rust vergeleken met de drukte in het drukke centrum. Even wennen aan het ontbreken van daglicht. Dit komt door de manier van bouwen in Hanoi. Hotel ligt op 5 minuten lopen van het Hoan Kiem meer en in de nabijheid zijn tal van eettentjes. Ontbijt krijgt een ruime voldoende.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
12 februari 2018 beoordeeld

Het hotel is fantastisch gelegen midden in het oude centrum met de drukke straatjes en het lawaai van het getoeter. Ongekende gastvrijheid en service. Waar vind je nog een hotel waar het voltallig personeel je staat uit te zwaaien bij het vertrek. Neem wel een kamer vanaf de 5e etage of hoger ivm het daglicht. Ontbijt was fantastisch verzorgd met ruim voldoende keuze. Het personeel is echter onovertroffen aardig.

Kamertip: Vanaf de 5de etage en hoger. Kamers achter gedeelte zijn bijzonder stil.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
31 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel is perfect gelegen midden in de oude wijk van Hanoi. Van hieruit wandel je zo naar het meer. De kamers zijn erg netjes en de bedden slapen heerlijk! Hebben via mailcontact met het hotel ook een tour geboekt naar Halong Bay en Sapa en door het hotel was ook een streedfoodtour geregeld. Was allemaal perfect! Het personeel wist je naam en bij de receptie wist men ook precies wanneer je welke tour en hoe laat had. Bij terugkomst tussen Halong Bay en Sapa konden we ook douchen en was er diner geregeld.
Mochten we ooit nog eens naar Hanoi gaan, dan ga ik hier zeker naar terug!
Top!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een hele goede ligging. De kamers zijn netjes. Wij zaten aan de achterkant van het hotel dus je hoorde niets van het drukke verkeer. Het personeel is heel erg behulpzaam we mochten onze koffers laten staan toen we een nacht naar Halong Bay gingen. Toen we terugkwamen en door zouden reizen naar Sapa konden we zelfs nog gebruik maken van de douche beneden. Echt super!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner