“Arrogant en slecht”
Beoordeling van Helio Original Coffee House

Helio Original Coffee House
Geclassificeerd als nr. 80 van 369 Koffie en thee in Hanoi
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen er koffiedrinken en die aas redelijk de sapjes waren met water aangelengd en de bediening was arrogant. Niet een serveerster maar allemaal hadden ze geen enkele aandacht voor de klant, en wilden direct geld toen ze na 3 x iets vergeten te hebben eindelijk de drankjes hadden gebracht. Een andere collega drukte gasten die in de rij naar buiten stonden gewoon uit het pad omdat we vanwege haar pauze ook maar buiten wilde.

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het drinken is hier OK.
Maar eerst kregen we geen aandacht van de bediening waardoor het lang duurde voor onze bestelling opgenomen werd. Later bij het afrekenen was het personeel meer met elkaar bezig dan met de klanten, waardoor het hier weer mis ging. Wij komen hier niet meer terug.

23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alles liep op rolletjes voor we ons ontbijt kregen. Ontbijt was geen zorg aan besteed. Mini stukje koude boter en kloddertje jam. Bediening stond in ren modus terwijl het zeer rustig was. Zag dat ze direct nadat wij ons ontbijt kregen zelf ging eten en daarna zich mooi aan het maken was in toilet. Maar de koffie was zalig waar we van hebben genoten. Maar het is allemaal prijzig.

7 oktober 2016 beoordeeld

Na een uitstapje naar de kort bijgelegen tempel hebben we ons even op het terrasje gezet en een heerlijke koffie gedronken (sommigen verkozen liever een lokaal biertje). Gezellig vertoeven op het terras, ideaal om het verkeer gade te slaan !

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze coffeeshop heeft heerlijke ijskoude drankjes. Van milkshakes tot ijskoffies en meer. Wel zo lekker verfrissend in de warmte van Hanoi. Ga buiten op het terras zitten onder een blower en geniet van alles wat om je heen op straat gebeurd.

Reizigers die Helio Original Coffee House bekeken, bekeken ook

In Helio Original Coffee House geweest? Deel je ervaringen!