“Matig ontbijt zalige koffie en te haastige bediening. ”
Beoordeling van Helio Original Coffee House

Helio Original Coffee House
Geclassificeerd als nr. 81 van 396 Koffie en thee in Hanoi
23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alles liep op rolletjes voor we ons ontbijt kregen. Ontbijt was geen zorg aan besteed. Mini stukje koude boter en kloddertje jam. Bediening stond in ren modus terwijl het zeer rustig was. Zag dat ze direct nadat wij ons ontbijt kregen zelf ging eten en daarna zich mooi aan het maken was in toilet. Maar de koffie was zalig waar we van hebben genoten. Maar het is allemaal prijzig.

Datum van bezoek: november 2016

7 oktober 2016 beoordeeld

Na een uitstapje naar de kort bijgelegen tempel hebben we ons even op het terrasje gezet en een heerlijke koffie gedronken (sommigen verkozen liever een lokaal biertje). Gezellig vertoeven op het terras, ideaal om het verkeer gade te slaan !

Datum van bezoek: september 2016
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze coffeeshop heeft heerlijke ijskoude drankjes. Van milkshakes tot ijskoffies en meer. Wel zo lekker verfrissend in de warmte van Hanoi. Ga buiten op het terras zitten onder een blower en geniet van alles wat om je heen op straat gebeurd.

Datum van bezoek: juli 2016
25 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk weer een lekker kopje koffie!! Met een geweldig lieve bediening die je al na een keer als vaste klant herkent en je bestelling kent. Plus internet en een geweldig uitzicht op het chaotische plein. Dus amusement in overvloed. Lekker even relaxen in Hanoi.

Datum van bezoek: februari 2016
12 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Vietnamese koffie melk. Lekker met airco gekoelde ruimte waar je even lekker kan chillen en gebruik kan maken van WiFi. Koffie is niet goedkoop. 60.000 dong excl 10% vat.

Datum van bezoek: juni 2015

In Helio Original Coffee House geweest? Deel je ervaringen!