“Bijzondere en rustgevende plek”

Tempel van Literatuur & Nationale Universiteit
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 49,00*
Vanaf
Halve dag rondleiding door het oude Hanoi
Geclassificeerd als nr. 36 van 304 dingen om te doen in Hanoi
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Bijzondere en rustgevende plek midden in de stad. Hier moet je wel doorheen wandelen als je in Hanoi bent.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons bezoek aan het Mausoleum, zijn we naar deze tempel gegaan. Vooral bijzonder dat dit gebouwd is in 1070 als universiteit. Met die ogen is het een bezoekje waard.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig tempelcomplex. Probeer wel de zondag te mijden, want dan is het erg druk. Met name veel Vietnamese studenten, die overal groepsfoto's maken. Heeft ook wel wat, maar het heeft wel invloed op de sfeer in zo'n mooie en rustige plek in het drukke Hanoi.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tempel is erg mooi en zeker een bezoekje waard. Entree is geloof ik 30.000 per persoon (rond de 2,50 voor 2 pers).

Bekijk meer beoordelingen
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is interessant om er rond te lopen en dat er veel bewaard is gebleven. Mooie geschiedenis. Prachtig

Reizigers die Tempel van Literatuur & Nationale Universiteit bekeken, bekeken ook

In Tempel van Literatuur & Nationale Universiteit geweest? Deel je ervaringen!