Vandaag geopend: 08:00 - 17:00

vanaf US$ 42,00
vanaf US$ 45,00
vanaf US$ 34,00
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Na ons bezoek aan het Mausoleum, zijn we naar deze tempel gegaan. Vooral bijzonder dat dit gebouwd is in 1070 als universiteit. Met die ogen is het een bezoekje waard.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtig tempelcomplex. Probeer wel de zondag te mijden, want dan is het erg druk. Met name veel Vietnamese studenten, die overal groepsfoto's maken. Heeft ook wel wat, maar het heeft wel invloed op de sfeer in zo'n mooie en rustige plek in het drukke Hanoi.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

De tempel is erg mooi en zeker een bezoekje waard. Entree is geloof ik 30.000 per persoon (rond de 2,50 voor 2 pers).

Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Het is interessant om er rond te lopen en dat er veel bewaard is gebleven. Mooie geschiedenis. Prachtig

Beoordeeld op 4 mei 2018

Midden in de stad ligt de tempel van de literatuur. Het is een historisch complex, de oudste universiteit in Vietnam. Er zijn mooi tempels, gedenkstenen op schildpadden voor geslaagde studenten uit lang vervlogen tijden. Het complex heeft mooie tuinen en goed onderhouden tempelgebouwen waarvan er een gewijd is aan Confucius, ook staan achter in het complex een grote trom en bel. Toen wij er waren kwamen geslaagde studenten in toga allemaal foto’s maken op deze historische plek ter wijsheid.