“Mooi voor een wandeling”

Lake of the Restored Sword (Hoan Kiem Lake)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 58,00*
Vanaf
Hele dag Hanoi City Tour
Geclassificeerd als nr. 2 van 301 dingen om te doen in Hanoi
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi om rond te wandelen. Via een brug kom je bij de tempel. Die viel ons wat tegen. Dit is wel een gezellig gebied.

Een TripAdvisor-lid
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het meer is een leuke plek om langs te lopen. Er zijn veel Vietnamese mensen die er even wat drinken samen of sporten. Rond het meer kun je op een paar terrassen zitten en in het meer vind je de tempel die bezocht kan worden. Ik zou aanraden vooral het verhaal achter het meer te lezen.. de tempel voegt minder toe. In sommige weekenden is er rond het meer ‘walking street’, dan wordt het voor verkeer afgesloten. Wij hebben dit in het weekend gezien.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond het meer is een mooi park. In weekenden en op feestdagen is de rondweg autovrij. Je vindt hier dan veel locals en toeristen. De tempel van het meer is ook een bezoek waard. Restaurants rond het meer zijn een stuk prijziger dan even verderweg.

7 mei 2018 beoordeeld

Een gezellig en sfeervol meer om rond te lopen. Er ligt een kleine eilandje die zeker de Vietnamezen graag bekijken. Het is niet bijzonder maar leuk om te doen. De prijs is niet duur maar het is dan ook niet bijzonder maar de sfeer is leuk. Om het meer is het gezellig en zeker in de weekenden. De vele verkopers is het beste te negeren. Ook nee zeggen is aandacht geven en blijven ze vragen of je wat wilt kopen. en zeker niet je schoen afgeven om te laten maken dan moet je er ook voor betalen hoewel dat ook niet veel is.

Bekijk meer beoordelingen
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving is zeker een bezoek waard, erg mooi! Nou waren wij er eind april, toen was de omgeving afgesloten voor verkeer.
De verkopers zijn erg opdringerig. Zonder te vragen worden schoen uitgetrokken en geplakt of er wordt eten opgedrongen.
Gelukkig zijn de Vietnamezen vrij klein en kun je er makkelijk overheen kijken/ negeren dat werkt het beste

Reizigers die Lake of the Restored Sword (Hoan Kiem Lake) bekeken, bekeken ook

In Lake of the Restored Sword (Hoan Kiem Lake) geweest? Deel je ervaringen!