Vandaag geopend: 08:00 - 17:00

vanaf US$ 42,00
vanaf US$ 50,00
vanaf US$ 62,00
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Erg indrukwekkend. Geeft een goed beeld van hoe de Franse overheersers de Vietnamese opstandelingen behandelden. En vervolgens de Vietnamezen hun Amerikaanse gevangen. Zeer de moeite waard.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Knap .. schetst een goed beeld van hoe het er vroeger aan toe ging. Indrukwekkend , mooie collectie , veel uitleg / neem je tijd om alles te lezen als je kan

Beoordeeld op 8 mei 2018

Je krijgt een goed beeld van deze periode uit de Vietnamese geschiedenis. Deze gevangenis werd de hel op aarde genoemd en als je daar rond loopt geloof je dat graag. Persoonlijk vond ik dit een van mijn indrukwekkendste bezoeken aan musea in Hanoï. Alles is erg goed in beeld gebracht, zeer realistisch, voor de prijs hoef je een bezoek aan deze gevangenis ook niet te laten, net zoals de entree aan alle musea ben je maar 30.000 Dong kwijt dus ga even naar binnen

Beoordeeld op 7 mei 2018

Houdt je van cultuur dan is het zeker interessant. een uurtje of 2 kun je hier wel doorbrengen. Natuurlijk zit er ook een stuk propaganda in maar als je hier doorheen kunt kijken is het zeker de moeite waard. Het is mooi opgezet op een manier dat je echt een idee ervan krijgt. Heel anders dan wij hier in Nederland doen. Daarmee is het wel indrukwekkend om ook de cellen te zien en hoe ze daar verbleven. De gevangenis is niet rolstoel toegankelijk. Kleine stukjes wel. Er si een souvenier winkel bij. Toiletten zijn schoon en ruim.

Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Leuk voor een regenachtige dag. Wij hadden een gids bij ons, je krijgt een redelijke indruk wat zich hier afspeelt maar noord Vietnam wordt nog steeds verheerlijkt terwijl wij wel beter weten nu.

Datum van activiteit: mei 2018