Hanoi Meracus Hotel 1
  • Inclusief ontbijt
Hanoi Emerald Waters Hotel Trendy(Hanoi)
  • Inclusief ontbijt
Aquarius Grand Hotel(Hanoi)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
Sofitel Legend Metropole Hanoi(Hanoi)
  • Zwembad
22 augustus 2015 beoordeeld

Hotel ligt midden in het Old Quarter, in de schoenenstraat. Netjes ontvangen met een welkomsdrankje. Mooie ruime hotelkamers. Wij hebben verschillende tours door het hotel laten verzorgen en alles was perfect geregeld.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld

Midden in het Old Quarter van Hanoi perfect hotel, vlakbij het Ho Hoan Kiem meer. Prijs vs kwaliteit is uitstekend. Geweldig lieve en behulpzame mensen in het hotel. Perfect team, hulde. Bij aankomst een welkomstdrankje, en inchecken was zo gedaan. Kamers prima op orde en zelfs laptop aanwezig. WiFi verbinding prima. Wij hadden via het hotel wat tours geboekt en door de weersomstandigheden bestond er grote twijfel over het wel of niet doorgaan naar Ha Long Bay tot zelfs op moment van vertrek. Zijn niet gegaan en hebben via hotel alles teruggekregen. Onze reis is aangepast en de mensen van het hotel hebben ons daarmee enorm geholpen met vele telefoontjes naar hotels en vliegmaatschappij. Ontbijt was goed.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
12 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst in Vietnam was het heerlijk om opgehaald te worden door iemand van het meracus en daar de eerste paar dagen te acclimatiseren. Kamer was uitstekend, laptop op de kamer was een bonus. Mooi en schoon en dichtbij de meeste bezienswaardigheden van Hanoi. Daarnaast was het personeel meer dan behulpzaam met het nadenken over de rest van onze reis. Alles wat we door hen hebben laten regelen was echt super. En lage prijzen voor tripjes en vliegtickets enz. Super hotel!

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
26 september 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligt centraal bij oude binnenstad. Mooie kamer van alle gemakken voorzien zoals bv laptop.
Er zijn kamers zonder ramen, daar moet je bij het boeken rekening mee houden.

• Verbleef: september 2013
9 mei 2012 beoordeeld

Alles was goed
Zelfs een laptop op de kamer
Jacqueline en Erik

Verbleef: mei 2012, reisde met een partner