“Goede Pho”

Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste dag in Hanoi sloten we af bij Pho 10. Waar je kunt kiezen uit verschillende Pho's: rundvlees soep. Het gaat hier wel razend snel. Binnen een paar minuten zit je aan de soep en even later sta je weer buiten en mogen andere wachtenden naar binnen.

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van hotelpersoneel hier gegeten. Maar het is absoluut geen aanrader. Dit was onze eerste kennismaking met de pho (noodel soep) maar het heeft even geduurd voordat we het weer aan durfden om het te eten. Op andere locaties een hele andere ervaring met pho.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van ons hotel hier s'middags gaan eten. Het zat goed vol en er stonden zelfs mensen aan te schuiven. We zaten een paar minuten later al aan een tafel, samen met 2 onbekenden, ook toeristen, leuk om een babbeltje te doen. Het eten kwam ook heel snel, en was goed.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onsmakelijk uitziend vlees, onze kinderen waren niet echt enthousiast. Meningen verdeeld, zeer authentiek.

23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangeraden om hier te eten want schijnbaar beste Pho plek. Maar ik vond het toch tegenvallen. De soep heeft weinig diepte en was vooral vlak. In de weken erna veel betere Pho gegeten zoals ik deze ken. Het was gewoon maar niet bijzonder. Er zijn betere plekken.

Reizigers die Pho 10 bekeken, bekeken ook

In Pho 10 geweest? Deel je ervaringen!