1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is wat gedateerd maar functioneerd prima. Vriendelijk personeel. Onze kamer aan de voorzijde was groot en netjes. Ontbijt buffet is oké maar beperkt in assortiment. De ligging naast het oude centrum is ideaal. Je loopt zo het centrum in waar je honderden kraampjes winkeltjes en restaurantjes vind.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn klein en de badkamer vuil. De stekkers vallen uit de stopcontacten. We hebben er nu al 3 kamers gehad en 3keer een ander soort matras. Geen plaats om je koffers uit te pakken. Het onbijt is wel compleet.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
1 mei 2018 beoordeeld

De kamer was klein maar proper. Een douche en een bad, maar dat laatste zag er wat bedenkelijk uit en hebben we niet gebruikt. De hele indeling is nogal ouderwets, maar verder OK. Een klein restaurantje op de hoogste verdieping gaf toch een leuk zicht op de stad. Ontbijt OK zonder meer. Bar beneden die duidelijk niet te vaak gebruikt werd, maar waar wel een grote TV stond waar de belangrijkste voetbalwedstrijden gegeven werden, en waar een drankje aan democratische prijzen kon gedronken worden. Alles bij elkaar een eenvoudig hotel dat wel ok is.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn klein en verouderd. De WiFi is zodanig traag dat je vaak niets geladen krijgt. De kuisploeg kwam bij ons al om 7u45 op de deur kloppen om de kamer te kuisen. Nadat we niet reageerden probeerden ze zelf gewoon de deur open te doen. Positief puntje is dat het hotel wel goed is gelegen.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
12 maart 2018 beoordeeld

Ligt midden in het centrum, bij alles heel dicht bij, het meer, winkels,,het oude centrum
Hotel zelf is gewoon, vriendelijk, spreken Engels, behulpzaam, we hebben daar een wasje laten doen, was heel duur, kan je beter in wasserette laten doen, voor.minder dan de helft
De houten badkuip op de kamer is grappig , maar geen meer waarde

Verbleef: februari 2018