Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn klein en de badkamer vuil. De stekkers vallen uit de stopcontacten. We hebben er nu al 3 kamers gehad en 3keer een ander soort matras. Geen plaats om je koffers uit te pakken. Het onbijt is wel compleet.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

De kamer was klein maar proper. Een douche en een bad, maar dat laatste zag er wat bedenkelijk uit en hebben we niet gebruikt. De hele indeling is nogal ouderwets, maar verder OK. Een klein restaurantje op de hoogste verdieping gaf toch een leuk zicht op de stad. Ontbijt OK zonder meer. Bar beneden die duidelijk niet te vaak gebruikt werd, maar waar wel een grote TV stond waar de belangrijkste voetbalwedstrijden gegeven werden, en waar een drankje aan democratische prijzen kon gedronken worden. Alles bij elkaar een eenvoudig hotel dat wel ok is.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 april 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn klein en verouderd. De WiFi is zodanig traag dat je vaak niets geladen krijgt. De kuisploeg kwam bij ons al om 7u45 op de deur kloppen om de kamer te kuisen. Nadat we niet reageerden probeerden ze zelf gewoon de deur open te doen. Positief puntje is dat het hotel wel goed is gelegen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 maart 2018

Ligt midden in het centrum, bij alles heel dicht bij, het meer, winkels,,het oude centrum
Hotel zelf is gewoon, vriendelijk, spreken Engels, behulpzaam, we hebben daar een wasje laten doen, was heel duur, kan je beter in wasserette laten doen, voor.minder dan de helft
De houten badkuip op de kamer is grappig , maar geen meer waarde

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018

Goed prijs kwaliteit hotel , pas in centrum tegen het Kiem meer . Ontbijt wel wat aan de magere kant... geen vers fruitsap , wel soep en eieren . Kamers net , niet te groot , in feite een goed 3* hotel

Datum van verblijf: maart 2018