“Lekker Vietnamees eten en goede service.”
Beoordeling van Garden House 2 Restaurant

Garden House 2 Restaurant
Geclassificeerd als nr. 23 van 2.950 Restaurants in Hanoi
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en de service was top, goed Engels sprekende bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.

Tran B, Manager van Garden House 2 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2018

Hello Joris B,

Thank you for your great comments!

We are so pleased you found the food delicious and the staff attentive.

We hope you will be back to dine with us again!

11 augustus 2018 beoordeeld

In Hanoi heb je veel streetfood tentjes en soms wil je lekker Vietnamees eten maar niet op van die kleine kinderstoeltjes of krukjes zitten. En even in de koelte is ook fijn. Als je dan verrassend lekker en vers en goed Vietnamees eten krijgt word je helemaal blij. Een keurig restaurantje, snelle en vriendelijke bediening, authentieke keuken in de drukte van het Old Quarter. Een absolute aanrader. Chi is aardig, vriendelijk, service gericht en wil het de gasten naar de zin maken. En dan ook nog een gratis drankje bij je eten tussen 19-21 uur!

Tran B, Manager van Garden House 2 Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2018

Hello Kirsten S,

We are so pleased you enjoyed dining with us!

We are happy to provide the authentic taste of traditional Vietnamese food inside our AC cooled restaurant, which still keeps with the Old Quarter aesthetic.

We hope you will be back to dine with us again!

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, heel vriendelijke mensen, zowel vegetarisch als vleesmenu. We kregen achteraf nog een stukje fruit. Rustige sfeer.

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een gezellig en leuk Vietnamees. De kaart is heel uitgebreid, inclusief enkele lekker lokale klassiekers. De bediening is heel vriendelijk en ze leggen graaf uit hoe je de lokale specialiteiten hoort te eten.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van de kip. Een leuk restaurant met goede service en een gezellige sfeer. Het personeel draagt daar zeker aan bij, sinds zij open staan voor een leuk gesprek en zeer vriendelijk zijn. De gerechten zijn niet al te prijzig, zo was ons gerecht (voor 2 personen) 195.000 VND.

In Garden House 2 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!