“Topmanier om Hanoi te ontdekken”
Beoordeling van Biking Around Vietnam

Biking Around Vietnam
Geclassificeerd als nr. 191 van 559 Outdooractiviteiten in Hanoi
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Kluisjes / opslag
31 mei 2018 beoordeeld

Als één van de eersten hebben wij de fietstocht door Hanoi van Friends Travel gedaan. Gids Tom is heel enthousiast, zorgt voor een veilige fietstocht in het hectische verkeer en weet ontzettend veel. Je komt langs high lights maar ook op plekken waar je anders niet zo gauw zou komen. Onderweg is er voldoende water en je stopt nog voor een kleine snack (kokosyoghurt, fruit). Een aanrader wat ons betreft.

Sidney v, Owner van Biking Around Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2018

Hoi Lucia,
Wat leuk je bent de eerste die een review heeft geschreven voor onze fiets tour hier in Hanoi met de "Real Hanoi Bicycle Experience", alvast hartstikke bedankt voor je feedback. Erg fijn om te zien dat je heerlijk heb genoten van fiets tocht hier in het gezellige en drukke maar toch eenvoudig toegankelijke verkeer. We hebben een geweldig leuke en bijzondere fiets tocht opgezet waar we since April 2018 mee zijn gestart, dit naar aanleiding van mijn eerste fiets tour ervaring die ik had 16 jaar geleden in Thailand met Co van Kessel.
Dit vond ik zo leuk dat we besloten hadden samen met mijn vrouw Thao om het op te gaan zetten hier in Hanoi.

Super bedankt dat je heerlijk heb genoten van onze "Real Hanoi Bicycle Experience" en ik zeg vertel het voort!
Groeten Sidney & Thao van Biking Around Vietnam brand van Friends Travel Vietnam

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

FRIENDSTRAVELVN, Manager van Biking Around Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

FRIENDSTRAVELVN, Eigenaar van Biking Around Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

6 juli 2018 beoordeeld

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
FRIENDSTRAVELVN, Owner van Biking Around Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

In Biking Around Vietnam geweest? Deel je ervaringen!