Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1
Geclassificeerd als nr. 12 van 3.064 Restaurants in Hanoi
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, aardig bediening! Alles om je Vietnam trip goed mee te beginnen :) aanrader dus!!!

25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gerechten zien er goed uit en vers met verse ingrediënten bereid. Vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer goed restaurant in hanoi!! heel erg vriendelijk personeel! en super lekker eten!! ook voor vegetariërs uitstekend eten!! leggen alles uit zeer behulpzaam . aanrader!!!

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier samen met mijn. Vriend gegeten was erg lekker ! Ook deed het personeel goed zijn best om het naar je zin te maken ook lekkere desserts ❤️ aanrader is de mixed springrolls !

Datum van bezoek: september 2018
LILY T, Manager van Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Hello Suzanne V,

Thank you for your lovely comments!

We are so pleased you and your friend enjoyed your meals.

Our staff are always happy to make little changes if you require, be that no corriander or wheat free, just let us know!

We would love to have you dine with us again!

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en gezellig restaurant. Veel keuze op het menu. Bediening erg vriendelijk en de borden waren mooi opgemaakt.
Wij gaan zeker nog een keer.

Hello Karin T,

Thank you for your great comments!

We are so glad you enjoyed dining with us!

We look forward to having you back next time!

Reizigers die Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1 bekeken, bekeken ook

In Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1 geweest? Deel je ervaringen!