“Heerlijk Vietnamees gekeken”

Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1
Geclassificeerd als nr. 12 van 3.064 Restaurants in Hanoi
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en gezellig restaurant. Veel keuze op het menu. Bediening erg vriendelijk en de borden waren mooi opgemaakt.
Wij gaan zeker nog een keer.

Datum van bezoek: september 2018
LILY T, Manager van Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Hello Karin T,

Thank you for your great comments!

We are so glad you enjoyed dining with us!

We look forward to having you back next time!

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sensationeel lekker gegeten. Alle smaken die precies kloppen, en perfect uitgebalanceerd zijn. De kwaliteit van de producten, uit eigen farm gekweekt, zijn fenomenaal te noemen. Zelden heb ik een tongstreling als deze maaltijd mogen ervaren, om nog maar te zwijgen over de passie van de bediening die mij heeft geholpen. Er werd tot in de puntjes uitgelegd hoe de traditionele Vietnamese smaken precies tot zijn recht kwamen, en hoe deze het beste gegeten konden worden. We kregen gratis extras om deze ook uit te proberen. Dit restaurant is het waard om een reisje voor te maken.

Datum van bezoek: september 2018

Hello Samantha B,

Thank you so much for your amazing comments!

We are so pleased you found the food sensational and the staff attentive!

Our staff are always happy to demonstrate the best way to eat our local cuisine so you can make the most out of your meal!

We would love to have you back to dine with us again!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Organic Food Restaurant. Ik had gekozen voor de Hanoi speciality wat een echte share diner gerecht is.

Datum van bezoek: augustus 2018
LILY T, Manager van Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Hello Stijn S,

We are so pleased you enjoyed our specialty dish!

We take pride in our local food and are very glad to share with people like yourself from around the world.

We hope to see you back with us again!

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben super gegeten. De echte Phó soep geproefd en zelf springrolls gemaakt. Lekker biertje erbij en er zijn waaiers binnen! De service was vriendelijk en gaf ons uitleg over wat alles precies was en hoe we het moeten eten. Biertje 333 erbij, helemaal goed :)

Datum van bezoek: augustus 2018
LILY T, Owner van Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Hello Paula,

Thank you for your lovely comments.

We are passionate about serving traditional Vietnamese food and aim to provide an authentic culinary experience. We are so pleased you enjoyed your time with us!

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zochten het echte Vietnamese eten en wij vonden het hier!! Wat een amazing Food hebben ze hier en de service is ook echt heel goed. De kids wilden alles proeven en het was een feest. Doen dus.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1 bekeken, bekeken ook

In Organic Foods Restaurant & Cooking Class Center 1 geweest? Deel je ervaringen!