“ MICHELIN restaurant waardig”
Beoordeling van Organic Foods Restaurant

Organic Foods Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 2.984 Restaurants in Hanoi
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sensationeel lekker gegeten. Alle smaken die precies kloppen, en perfect uitgebalanceerd zijn. De kwaliteit van de producten, uit eigen farm gekweekt, zijn fenomenaal te noemen. Zelden heb ik een tongstreling als deze maaltijd mogen ervaren, om nog maar te zwijgen over de passie van de bediening die mij heeft geholpen. Er werd tot in de puntjes uitgelegd hoe de traditionele Vietnamese smaken precies tot zijn recht kwamen, en hoe deze het beste gegeten konden worden. We kregen gratis extras om deze ook uit te proberen. Dit restaurant is het waard om een reisje voor te maken.

LILY T, Manager van Organic Foods Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2018

Hello Samantha B,

Thank you so much for your amazing comments!

We are so pleased you found the food sensational and the staff attentive!

Our staff are always happy to demonstrate the best way to eat our local cuisine so you can make the most out of your meal!

We would love to have you back to dine with us again!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Organic Food Restaurant. Ik had gekozen voor de Hanoi speciality wat een echte share diner gerecht is.

LILY T, Manager van Organic Foods Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018

Hello Stijn S,

We are so pleased you enjoyed our specialty dish!

We take pride in our local food and are very glad to share with people like yourself from around the world.

We hope to see you back with us again!

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben super gegeten. De echte Phó soep geproefd en zelf springrolls gemaakt. Lekker biertje erbij en er zijn waaiers binnen! De service was vriendelijk en gaf ons uitleg over wat alles precies was en hoe we het moeten eten. Biertje 333 erbij, helemaal goed :)

LILY T, Owner van Organic Foods Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2018

Hello Paula,

Thank you for your lovely comments.

We are passionate about serving traditional Vietnamese food and aim to provide an authentic culinary experience. We are so pleased you enjoyed your time with us!

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zochten het echte Vietnamese eten en wij vonden het hier!! Wat een amazing Food hebben ze hier en de service is ook echt heel goed. De kids wilden alles proeven en het was een feest. Doen dus.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier heerlijk. Het is precies wat je nodig hebt als je een lange dag hebt in Hanoi, het personeel was vriendelijk en sprak goed engels. Er was veel keuze aan gerechten, zelfs veel vegetarische gerechten. Het is niet te duur, en als je geluk hebt krijg je van de serveerster nog leuke to do tips voor in Hanoi!

In Organic Foods Restaurant geweest? Deel je ervaringen!