“The best forget the rest”
Beoordeling van Organic Foods Restaurant

Organic Foods Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 2.999 Restaurants in Hanoi
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zochten het echte Vietnamese eten en wij vonden het hier!! Wat een amazing Food hebben ze hier en de service is ook echt heel goed. De kids wilden alles proeven en het was een feest. Doen dus.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier heerlijk. Het is precies wat je nodig hebt als je een lange dag hebt in Hanoi, het personeel was vriendelijk en sprak goed engels. Er was veel keuze aan gerechten, zelfs veel vegetarische gerechten. Het is niet te duur, en als je geluk hebt krijg je van de serveerster nog leuke to do tips voor in Hanoi!

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt goeie goeie dinge wauw heel netjes prima eten lekkere hutspot prima vijf uit zes sterren lekker lekker en gezond

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op laatste avond in Hanoi gegeten..wat een bijzondere ervaring...echt heerlijk gegeten zowel de visschotel die mijn echtgenoot had als mijn vegetarische gerecht. We hadden ook een voorafje genomen maar dat bleek veel te veel.
Vriendelijke en attente bediening
Prettige plek waar ook om te zitten. Aanrader!

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had al goede reviews gelezen en het is idd super goed eten hier. Wij zijn een gezin met 3 kids (16, 13 en 10) en zochten een vegetarisch biologisch restaurant. De moeder van TB is speciaal overgekomen van een ander restaurant om een speciaal menu te komen maken. Dit was overigens vis dat we soms ook wel eten. Het was erg lekker en amuserend om aan tafel dit gerecht gemaakt te krijgen. Kids vonden het ook erg lekker en hebben ook veel gelachen met Thang Binh TB.

In Organic Foods Restaurant geweest? Deel je ervaringen!