“Leuke toko met goed eten in Hanoi”
Beoordeling van Grandma's Restaurant

Grandma's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 39 van 3.068 Restaurants in Hanoi
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Edciel is echt een leuke vent. Het eten was omdat we een grote groep hadden wel een beetje laat voor sommigen maar heel lekker gegeten en vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: juli 2018
Grandma's R, Manager van Grandma's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. We are thrilled you enjoyed the dinner at Grandma's Restaurant wide selection of food offering and refined atmosphere. we hope to welcome you back again.

Eugene Tay
Restaurant Mana

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in het chaotische hanoi opzoek bent naar een rustige plek, dan zou ik zeker aanraden om hier heen te gaan. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed engels. Het eten is bijzonder en verfijnd. Het is een vietnamese smaak met een twist. Ik raad iedereen aan om de loempias hier te proberen!

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Alleen maar toeristen overigens. Aangeraden door hotel en eten is echt goed. Sfeer prima alhoewel beetje formeel.
Enige min punt is dat we gratis dessert aangeboden kregen als we ter plekke iets goeds op trip advisor zouden zetten. Jammer en niet nodig want eten zelf overtuigd genoeg.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten bij Grandma’s restaurant. Met bijzondere loempia’s en niet al te duur, alleen wel opdringerig ze willen na het eten dat je een 5 star review geeft op TripAdvisor, je krijgt er wel een gratis toetje voor.

14 juli 2018 beoordeeld

Zeer goede, snelle bediening met vriendelijke mensen (we werden bediend door HA) en er werd zelfs life muziek gespeeld in een stijlvolle doch gezellige setting. Het eten is aan de dure kant, maar wel heel lekker! We hebben met twee voor €22 gegeten en gedronken.
Toen we de rekening wouden vragen drongen ze aan om nog een dessert te nemen wat we weigerde tot de manager ons gratis fruit aanbood. Een heerlijk vol bord volgde... zalig!

Datum van bezoek: juli 2018
Grandma's R, Manager van Grandma's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Beste Silkegroffy,

Bedankt voor het kiezen van het restaurant van Grandma's restaurant en voor het nemen van uw reactie op TripAdvisor!

Ik ben blij dat je in de tijd hebt genoten van het restaurant en het eten en de servicevitaity genoten. Bij Grandma's Restaurant focust ons team altijd op het creëren van gedenkwaste verhalen via ons eten en onze diensten en het is geweldig dat je van alles hebt genoten.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek. We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet

Eugene Tay
Restaurant manager

In Grandma's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!