TripAdvisor

vanaf US$ 17,00
vanaf US$ 26,00
vanaf US$ 330,00
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Met de bus gegaan van Hanoi naar Cat Ba, verliep perfect! De chauffeur reed rustig en we kregen fijne uitleg over alles.

Vanwege de goede service een tour geboekt via Cat Ba Express, geen moment spijt gehad!!! Super leuke dag, Ha Lan Bay was prachtig, lekker gegeten op de boot en zelfs nog zeldzame apen gezien. Son was een geweldige gids, die je alles kan vertellen vol enthousiasme :)

Bedankt voor de leuke dag en fijne reis!

Beoordeeld op 4 september 2019

Superleuke organisatie. Leuke mix van activiteiten, en zeer vriendelijk personeel! Ook nog eens de bangelijke meevaller gehad om onderweg zeldzame apen tegen te komen. Son is ook een heel goede gids. Het is meer dan zeker een aanrader wanneer je op Cat Ba bent!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019

Zeer vriendelijk personeel en goede service. Ook met oppikken en afzetten bij je hotel! Ze reden goed door, ook de overtocht van het vaste land naar het eiland was erg goed geregeld.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

Info@catbaexpress.com

Cat Ba Express aan te raden!
Bezoek eilanden vanaf Cat Ba: perfect Engels sprekende gids Phuc was een goede gastheer

Vanaf het centrum van Cat Ba city, het bureau van Cat Ba express, zijn we begeleid naar een haventje vanaf waar we een geweldig mooie tocht maakten. Ontvangst vriendelijk, met thee en wat lekkers, mooie zwemplek, zeer uitgebreide lunch, uitleg over het leven en werk van de vissersfamilies en begeleide kanotocht langs afgelegen baaitjes.
Aanbevelenswaardig: goede prijs, vriendelijke mensen, behulpzaam.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 8 april 2019

Mooi uitgangspunt voor boottrip naar de Halong Bay. Dit stuk natuur in Vietnam mag je niet missen. Ga naar Cat Ba en niet naar Halong Bay (de plaats) want daar is het TE toeristisch.

Datum van activiteit: maart 2019