“Aangenaam”

Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
18 juli 2015 beoordeeld

Tegenover hotel Golden Land ligt dit Restaurant. Twee jaar geleden aten we hier op onze eerste avond in Hanoi. We hadden lange reis achter de rug vanuit Nederland, kenden het Vietnamese eten niet en de zaal waarin we zaten vonden we niet gezellig. Een paar weken geleden gaven we onszelf en dit restaurant een tweede kans. Deze keer zaten we op de binnenplaats, lekker buiten. De kaart ziet er goed uit en de bediening is snel en vriendelijk. Voorgerecht plus hoofdgerecht is voor ons teveel in dit restaurant. Een zeer aangekleed voorgerecht en daarna een groot bord hoofdgerecht, overigens beiden zeer smaakvol, is voor ons wat teveel van het goede maar, op basis van deze nieuwe ervaring komen we vast nog een keer terug.

2 juli 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Druk bezocht restaurant waar ook de welgestelde Vietnamezen komen eten. Heerlijke spring rolls en goed personeel.
Niet goedkoop

16 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van ons vorige hotel hier naar toe gegaan. Door tunnel kom je op soort binnenplaats waar je al kan eten. Wij zijn verder doorgelopen. Lekker in de airco koelte. Attent dat je koude verfrissingdoekje krijgt. Wij begonnen met gefrituurde vegetarische springrols. Lekker maar wel veel 12 stuks. Snel daarna al het hoofdgerecht op tafel. Beetje Vietnamees dit tempo. Kip met Lemon saus. Lekker maar wat meer saus was veter geweest. De kip curry was lekker en volgens mijn verzoek not to spicy. De porties waren groot. De prijs ook iets hoger dan gebruikelijk in Vietnam.

28 juli 2014 beoordeeld

Heerlijke sate! Niet heel gezellig binnen, maar wel vol! Kan normaal ook buiten zitten, alleen nu was het weer er niet naar.

21 mei 2013 beoordeeld

Een aantal keer heerlijk gegeten in dit restaurant. Ambiance ok, buiten iets gezelliger, wel lekker rustig. De spring rolls en beefsalad zijn perfect, diverse andere gerechten ook heel lekker.

• Sfeer

Reizigers die Hanoi Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

In Hanoi Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!