“Heerlijk”

Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
2 juli 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Druk bezocht restaurant waar ook de welgestelde Vietnamezen komen eten. Heerlijke spring rolls en goed personeel.
Niet goedkoop

Schrijf een beoordeling

16 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van ons vorige hotel hier naar toe gegaan. Door tunnel kom je op soort binnenplaats waar je al kan eten. Wij zijn verder doorgelopen. Lekker in de airco koelte. Attent dat je koude verfrissingdoekje krijgt. Wij begonnen met gefrituurde vegetarische springrols. Lekker maar wel veel 12 stuks. Snel daarna al het hoofdgerecht op tafel. Beetje Vietnamees dit tempo. Kip met Lemon saus. Lekker maar wat meer saus was veter geweest. De kip curry was lekker en volgens mijn verzoek not to spicy. De porties waren groot. De prijs ook iets hoger dan gebruikelijk in Vietnam.

28 juli 2014 beoordeeld

Heerlijke sate! Niet heel gezellig binnen, maar wel vol! Kan normaal ook buiten zitten, alleen nu was het weer er niet naar.

21 mei 2013 beoordeeld

Een aantal keer heerlijk gegeten in dit restaurant. Ambiance ok, buiten iets gezelliger, wel lekker rustig. De spring rolls en beefsalad zijn perfect, diverse andere gerechten ook heel lekker.

• Sfeer
8 juni 2012 beoordeeld

Hanoi Garden ligt midden in de oude stad. Je kunt er heel lekker eten voor weinig geld. Je kunt er zelfs buiten zitten. Erg gezellig en goed.

Reizigers die Hanoi Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

In Hanoi Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!