“heerlijk eten!!”
Beoordeling van Quan An Ngon

Quan An Ngon
Geclassificeerd als nr. 174 van 2.954 Restaurants in Hanoi
Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
25 juni 2018 beoordeeld

onze vietnamese gids verteld dat dit restaurant nog behoorlijk authentiek was, dus wij proberen! en heerlijk gegeten! verse springrolls, ban xeo, heerlijk vlees en prima bier in een erg gezellige sfeer. we zijn nog een tweede keer terug geweest.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek, mooie buurt, lekker eten. Mooi gebouw waar je buiten kunt eten, bij warm weer schaduwluifels en ventilatoren! Vietnamese specialiteiten! Aanrader!!!

31 maart 2017 beoordeeld

Het is een heel groot restaurant waar diverse kleine keukentjes aan de rand van het etablissement zijn. Het staat goed aangeschreven en de kaart is zo groot dat het duizelt om een gerecht te kiezen. De service is wat op de automatische piloot en snel en redelijk kortaf maar alle gerechten staan ook in een fotoboek wat handig is als je niet goed thuis bent in de Vietnamese keuken.
Het eten is uiterst vers en goed bereid.
Voor mij persoonlijk een te groot en een te lawaaierig restaurant maar goed te doen voor een avond.

QuanAnNgonHN, Guest Relations Manager van Quan An Ngon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2017

Dear Veronique1093555,

As we have growing numbers of foreign customers in Hanoi, we are thrilled to be able to read such complimenting reviews. We are pleased you have enjoyed your meal with us and that you are recommending us to our future travelers. Thanks you so much for your kind words on great, fresh and well-prepared food as well as our quick and efficient service. We look forward to your next visit and believe that your next experience will be better.

7 maart 2017 beoordeeld

We hebben hier een keer een lunch en een diner gebruik tijdens de Vietnam Concerttour 2017 van onze Brassband Oefening en Uitspanning. Beide keren prima verzorgd en van goede kwaliteit. Ook leuk was dat ze ons ter plekke leerde om een springrol te maken. Beide keren totaal verschillende menu's. Goede en snelle bediening. Keurige prijs / kwaliteit verhouding. Aan te bevelen

QuanAnNgonHN, Guest Relations Manager van Quan An Ngon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Dear JanCarin2014,

It is a great pleasure to read that you found our service very good, which, along with the great food in a comfortable setting you enjoyed, contributed to the pleasantness of your trip.

Your kind words encourage us to keep on providing the best possible services to our customers and we hope to be able to extend our warm welcome to you on some other occasion.

7 maart 2017 beoordeeld

Een heel goed restaurant wat zeer goed aangeschreven staat onder de Expats en de Diplomaten die in Hanoi verblijven. De keuken is gericht op de echte authentieke smaak van de gerechten zoals die in heel Vietnam bereid worden.
De ambiance is gezellig druk en de bediening is uiterst vriendelijk.
Het concept van de An Ngon restaurants is dat de bereiding rondom de zitplaatsen gebeurd, zodat je zelf eerst kunt zien, welke gerechten je het meeste aanstaan. Een echte aanrader voor de liefhebber van de authentieke Vietnamse keuken.

Oh 725mrb, what a wonderful review ! Thank you so much !

Thanks for describing us as a very-good-restaurant, where the kitchen focused on true authentic taste of the dishes as they are produced in our country. And most of all, we're extremely proud to receive such good compliments on our friendly and helpful staffs. They are truly our greatest value and it is our pleasure to see that our customers recognize our effort to make your meal unforgettable. We hope to be able to greet you again soon.

Quan An Ngon Restaurants

In Quan An Ngon geweest? Deel je ervaringen!