“Typisch Vietnamese keuken”

Le Tonkin Vietnamese Restaurant
Geclassificeerd als nr. 329 van 3.635 Restaurants in Hanoi
Keukens: Diner, Vietnamees, Café
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie maar ik mis warmte in de zaak en de airco stond te koud, het eten was heel lekker, vooral de kip was speciaal afgekruid... de wijn was extreem duur maar dat weten we in Vietnam. Personeel heel vriendelijk en attent ! Aanrader

Datum van bezoek: september 2019

21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van het is is uitstekend, de bediening prima, de aankleding van het restaurant ook goed, maar ik miste iets van warmte of gezelligheid. Het is wat afstandelijk of koel. Het zal aan mij liggen, maar in principe is het een zeer goed restaurant waar ik niet nog eens naar toe ga.

Datum van bezoek: januari 2019
2 juni 2018 beoordeeld

Op de dag van aankomst hier gegeten. Goede keuze om kennis te maken met de Vietnamese keuken in een mooi ingericht restaurant.

Datum van bezoek: september 2017
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Vietnamezen keuken met bereidwillige bediening die je suggereert welke combinaties je best maakt. Kaart in Vietnamees, Engels en Frans.

Datum van bezoek: april 2018
2 maart 2018 beoordeeld

In dit prachtig Frans huis worden heerlijke Vietnames gerechten geserveerd.. Met de brede glimlach worden tal van 'plates' geserveerd, allen even succulent.. Een adres dat op ieders voorkeurlijstje terecht kan.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Le Tonkin Vietnamese Restaurant bekeken, bekeken ook

In Le Tonkin Vietnamese Restaurant geweest? Deel je ervaringen!