Beoordeeld op 29 maart 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, nette kamers en heel attent personeel. Mijn echtgenote verjaarde en daarom hadden ze voor een taart gezorgd en op het bed Happy Birthday geschreven in rozenblaadjes. En toen we daags nadien ‘s avonds onze bagage kwamen ophalen om naar de luchthaven te gaan, vroegen ze ons of we eerst nog wilden douchen. Na een dagje zweten in Hanoi was dat als een geschenk uit de hemel.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met perfecte ligging in de oude stad van Hanoi. Ontzettend vriendelijk personeel en na binnenkomst een goede uitgebreide introductie. We hielden dit hotel aan als uitvalsbasis tijdens een aantal trips in het noorden van Vietnam en het was telkens weer heerlijk om hier terug te keren. Kamers zijn groot genoeg (groter kan niet in een 'tubehouse'), schoon en zeer prettig ingericht. Als ik weer naar Hanoi zou gaan, zou ik absoluut teruggaan naar O'Gallery!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Vanuit Hanoi een aantal meerdaagse reizen gemaakt en steeds terug gekomen bij dit hotel. Tijdens deze reizen konden onze koffers in dit hotel blijven. Uitstekende service.
We werden bij vertrek van iedere reis uitgezwaaid en bij terugkomst hartelijk verwelkomd en bevraagd over onze reis. Alsof we er al jaren komen. Het voelt als thuis komen.
Meerdere kamers gezien. Allemaal goede schone kamers. De laatste nacht zelfs verwend met een upgrade naar een suite, omdat ze het fijn vonden dat we zo lang bij hen verbleven. Geweldig!
Ook het ontbijt is goed. Al het personeel bijzonder vriendelijk. Altijd bereid om te helpen met wat dan ook. Een aanrader dus!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 12 september 2017

Mooi hotel, heel propere kamers en behulpzame medewerkers. Lekker ontbijt en comofortabele bedden. Een oase in een drukke stad.
Zeer centraal gelegen dus perfect als uitvalsbasis.
Volgende maal maken we tijd voor de spa.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel was het eerste in vietnam en heeft onmiddellijk de lat bijzonder hoog gelegd. Kamers zijn super verzorgd, het personeel bijzonder vriendelijk en gedienstig. Het eten is er heel lekker en grote varieteit! Echte aanrader!!!

Datum van verblijf: augustus 2017