TripAdvisor

Meer info
vanaf US$ 381,25
Meer info
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Gezellige tweedaagse boottocht in Halong bay. Zeer goede service door Tuan, heerlijk eten.
Mooie boot met een ruime gezellige cabine. Goede, behulpzame gids Kenny.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Boot was prachtig en super proper onderhouden, de gids Kenny G en Tuan waren super vriendelijk en behulpzaam, het eten was heerlijk en de bediening super! We gaan dit zeker aanbevelen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2018

In alle opzichten top! Het eten, de kamer, de service en begeleidning. Leuke activiteiten zoals kanoen, vissen, boottocht naar water village etc. Wij hebben veel regen gehad maar desondanks ons uiterst vermaakt.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Laatste 3 dagen waren geweldig. De verwachtingen waren hoog, maar dat werd zelfs nog overtroffen.
Geweldige staf, heerlijk en veel eten, mooi gevarieerd programma, heerlijk ruime kamers en mooie tocht door bai tu long.

Absoluut een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

De boot is mooi. Fijne luxe ruime kamers. Bedden zijn heerlijk. Aan boord zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk, ontbijt is een verbeterpunt! Mr. Smiley de gids is gezellig en zingt gezellig tijdens kajak varen. Het gezelschap aan boord was bij ons vooral vooral westers publiek, mensen, gemiddelde leeftijd, veel stelletjes, die op zoek zijn naar luxe en een gezellige boot. 's avonds draait een Dj wat muziek. Het blijft een bescheiden feestje. 3 dagen, 2 nachten was precies goed voor ons.

Datum van activiteit: augustus 2017