Vandaag geopend: 07:00 - 23:00
Van tevoren boeken
Tours van Mr Vu's Dalat Road Rider zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Mr Vu's Dalat Road Rider te ontdekken
vanaf US$ 45,00
vanaf US$ 150,00
vanaf US$ 150,00
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een geweldige ervaring gehad achterop bij Jack!! Hij heeft alles heel goed uitgelegd, spreekt goed Engels. Nam overal goed de tijd voor en liet me vaak lachen!! Onvergetelijke ervaring!

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een easyrider tour gedaan met mr Viet en Binh. We reden van Hue naar Hoi An. De tour was goed geregeld. We stopte op mooie punten voor een foto.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super dag gehad achterop de motor bij Viet and Ly samen met een vriendin. Leuke stops gemaakt en geweldige uitzichten gezien.

Datum van activiteit: april 2019
vueasyridersdalat, Chủ sở hữu van Mr Vu's Dalat Road Rider, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Thanks for your trip with us, we wish you all the best and hope that can serve you another bike rides. We are very flexible to organize tours with open ideas and times. Vietnam is free for you to visit so see as much as you can
See you soon
MrVu’s

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In vijf dagen tijd zijn we met Easy Riders van Da Lat naar Hoi An gereisd. We hadden al veel goede verhalen gehoord en deze bleken meer dan terecht te zijn. De reis was een perfecte combinatie van natuur en cultuur en er werd perfect voor ons gezorgd. We hebben diverse lokale gerechten kunnen proeven en geslapen op plekken waar we zelf niet snel terecht zouden zijn gekomen. Speciale complimenten voor Ben en Tuan!

Datum van activiteit: maart 2019

Hello from MrVu’s motorcycle team!
First we wish you all the best and safe journey to North of Vietnam. Memories of the trip Da Lat to Hoi an in 5 days is never forget. We offer all the trip in vietnam from Ha Noi to Ha Giang loops - sapa .... anywhere you want to go, just send us email with your details
Best Regards
MrVu’s

Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

We hadden een geweldige trip gehad met Mr. Luu en Mr. Hoang. We hadden wat weinig tijd op doorreis maar zij hebben de perfecte trip bedacht, zodat het voor ons alsnog mogelijk werd om met Easyriders op pad te gaan!! Geweldig avontuur, tot in de puntjes verzorgd en super goede drivers/tourguides. We hebben van alles gezien, vaak onderweg gestopt en overal uitleg over gekregen. Super! Echt een aanrader!

Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Met Viet, Hai en Binh een hele leuke trip gehad van Hue naar Hoi An. Relaxt achterop de motor gezeten en lekker kunnen rondkijken, voor zover dat ging want bij de Hai Van Pass hadden 0 zicht ivm regenwolken. De mannen rijden veilig en zorgen goed voor je, aan water/ drinken geen gebrek. Lunch betaal je zelf, is op leuke plek aan t strand. Aanrader!