Vandaag geopend: 07:00 - 23:00
Van tevoren boeken
Tours van Mr Vu's Dalat Road Rider zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Mr Vu's Dalat Road Rider te ontdekken
vanaf US$ 45,00
vanaf US$ 150,00
vanaf US$ 150,00
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Met Viet, Hai en Binh een hele leuke trip gehad van Hue naar Hoi An. Relaxt achterop de motor gezeten en lekker kunnen rondkijken, voor zover dat ging want bij de Hai Van Pass hadden 0 zicht ivm regenwolken. De mannen rijden veilig en zorgen goed voor je, aan water/ drinken geen gebrek. Lunch betaal je zelf, is op leuke plek aan t strand. Aanrader!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

Vandaag hebben we een roadtrip gedaan met rijders Viet en Hoan. Voor 8 uur 's ochtends stonden zij al keurig bij ons hotel. Na de uitleg over de dag en het aantrekken van de bodyprotection gingen we op pad. Beide rijders waren enthousiast en namen gedurende de roadtrip ruim de tijd om ons te laten genieten van al het moois wat we onderweg tegen kwamen. We hadden veel stops en fotomomenten. Het leuke was ook dat er van de standaard highway werd afgeweken waardoor we op voor ons unieke plekken kwamen en het echte Vietnamese leven in dorpen konden zien.
De rijders reden veilig en verantwoord en namen geen risico's. Dit voelde voor ons fijn. Het is voor ons een dag om nooit te vergeten. Dank daarvoor !!!!
De trip met deze rijders is zeker een aanrader !!!!!

Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

Vandaag een motor trip gehad met de heren Viet en Hoan.
Ze stonden ons al met een grote glimlach op te wachten bij het hotel.
Ze brachten ons naar de mooiste plekjes tussen Heu en Hoi An.
Ze namen de tijd om ons de tijd te gunnen om van de dingen te genieten, tussen door tijd voor een foto? Geen enkel probleem!
Ze reden rustig op de weg. Tussendoor gezellig kletsen en geintereseerd in ons wat erg leuk is.
Deze heren raad ik aan als je een gezellige en mooie roadtrip wilt hebben.

Wat een lieve mannen!

Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Vanaf Mui Ne heb ik een 5 daagse trip naar de Mekong Delta gedaan en dit is echt een aanrader! Een supere mooie tocht door de bergen en weinig tot geen snelweg gezien! Onder weg maak je verschillende stops bij o.a. diverse fruitplantages, pagoda’s, de cu chi tunnels en je verblijft sowieso 1 nacht in een homestay, waar je zelf je eten mag maken. Je komt op plekken waar je zelf niet snel als toerist zal komen, zeker niet als je alleen reist!

Mijn gids was Mr. Ben en dankzij hem heb ik op een hele andere manier kennis gemaakt met Vietnam. Hij heeft mij veel geleerd of de cultuur en heeft mij mooie plekken laten zien! Ook heb ik mij geen moment onveilig gevoeld achter op de motor!

Wanneer ik naar het noorden van Vietnam afreis, ga ik zeker weer een tour boeken!

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Fantastische motortocht gemaakt van Nha Trang naar Mui Ne. Echt een van de hoogtepunten van onze reis door Vietnam. Onze gidsen Panda en De Luka waren super gezellig. We maakten vele stops waar zij ons van alles vertelden over het land. Op deze manier zie je veel meer van het echte Vietnam en geniet je achterop de motor van de prachtige omgeving. Een echte aanrader dus. Panda en De Luka bedankt voog deze geweldige ervaring.

Datum van activiteit: januari 2019