Vandaag geopend: 07:00 - 23:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Mr Vu's Dalat Road Rider zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Mr Vu's Dalat Road Rider te ontdekken
vanaf US$ 45,00
Meer info
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Zelfs in de stromende regen zou ik het zo weer doen.Het was een geweldige ervaring en we waren helemaal niet moe toen we aankwamen.Onze drivers Viet en Thom waren geweldig zo aardig en spraken ook goed Engels.Echt een aanrader wat miet deze tocht van Hue naar Hoi An geweldig zijn met een blauwe lucht.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 4 december 2018 via mobiele applicatie

Het was geweldig met Ben en Huong. In 3 dagen van Nha Trang naar Dalat, de meest prachtige omgeving, sfeer en het eten was top! We zijn vaak gestopt onderweg en kregen zeer nuttige informatie over koffie, groenten en verschillende plantages etc. We hebben geslapen in een prachtige bungalow bij een waterval en de 2e nacht in een homestay. Het was adembenemend, dit moet je zeker gedaan hebben wanneer je het échte Vietnam wilt ontdekken op je gemak. Bedankt!! Gr Martijn en Marloes

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden Viet en Tom als chauffeur! Hebben een hele leuke dag gehad. Super! Ze legden veel uit onderweg en we stopten vaak. Heerlijk geluncht tussen de middag. Tussendoor veel grapjes!

Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin zijn we van Da Lat richting Nha Trang vertrokken. Samen met onze gidsen Thong en Big Daddy hebben we een paar onvergetelijke dagen gehad. Bedankt! Hele mooie plekken bezocht en de gids was van alles op de hoogte.

De homestay viel ons echter wel wat tegen. Hele aardige mensen maar de kamers en het sanitair waren erg vies en oncomfortabel.

Beoordeeld op 23 november 2018 via mobiele applicatie

Super leuke tour gehad met Tony. Heel veel dingen gezien onderweg met uitleg en het uitzicht was echt prachtig! Onderweg wordt er vaak genoeg gestopt om even de benen te strekken en weer wat van de omgeving te zien. Ik zou het zeker iedereen aanraden om te doen want het is een super ervaring. Ik had zelf in m’n eentje geboekt maar tijdens de tour waren we met z’n drieën.

Datum van activiteit: november 2018
vueasyridersdalat, Chủ sở hữu van Mr Vu's Dalat Road Rider, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2018

Hello!
Thanks for your tip and your time to do the motorbike trip with us. Hope to see you soon
Wish you all the best in future
MrVu’s