Vandaag geopend: 07:00 - 23:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Mr Vu's Dalat Road Rider zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Mr Vu's Dalat Road Rider te ontdekken
vanaf US$ 45,00
Meer info
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Geweldige trip naar de watervallen en de bezienswaardigheden in en rond Da Lat. Prachtige ervaring achterop een motorbike met een leuk team van drivers onder leiding van Cong.

Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Een zalige dag op de motor, waarbij we 70% van Da Lat hebben kunnen ontdekken. 3 toffe en heel vriendelijke kerels kwamen ons oppikken bij ons hostel en van daaruit hebben we zeer veel interessante dingen bezocht: van watervallen tot verschillende Vietnamese culturele zaken zoals de koffieplantage en de krekelboerderij en de zijdefabriek!
Veel geluk gehad met het weer en bij elke stop een toffe uitleg van meneer Cong of 1 van zijn companen.

Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

We hebben heel wat dingen gedaan op een dag van half tien tot vier uur. We zijn naar twee prachtige watervallen geweest en doordat we achter op de motor zaten kon je uitgebreid genieten van de omgeving.
We hebben ook interessante dingen te horen gekregen over de cultuur en hun landbouw.

Goede uitleg en goed Engels wat ik zeker een meerwaarde vind!

De gids Cong was de leider van de groep die ons begeleid heeft.

Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtige ervaring, veel informatie over Vietnam rijker. Je bezoekt zo ontzettend veel, zonder deze trip hadden we dit nooit gezien. Ben en Huong hebben ons door weer en wind veilig en enthousiast bij iedere bestemming weten te brengen. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Woorden schieten te kort om uit te leggen hoe gaaf het was. Mr. Vu en zijn team zijn geweldig. Wij hebben met onze twee kinderen (6 en 8 jaar) onwijs genoten van de 2daagse trip van Dalat naar Mui Ne. Ze spreken goed engels, zijn super vriendelijk en helpen met alles. Onvergetelijke ervaring....mocht je twijfelen...gewoon doen!

Datum van activiteit: augustus 2018